IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg Jag har bott vid en landsväg - Östen Warnebring
Enligt frågeställaren vill han ha reda på vad jag lyssnar på just nu och då svarar jag på det, just nu. Därför kan faktiskt ingenting i denna tråden räknas som spam och eftersom jag tidigare, d.v.s för några månader sedan förklarat varför jag gör som jag gör
i denna tråden
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=364545#post364545
anser inte jag att det är fel. Har f.ö bett om att få bli bortplockad från forumet tidigare, men fick då ett negativt svar. NU har jag inte lust att bli bortplockad.
Dessutom för att spä på bekymmerna ytterligare så vill jag påpeka att det inte är jag som är kärring i detta sammanhanget, om jag ens är det i något återstår att se.
SSicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg Bengt B- Jul hos fiskarbengt
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggNyss: Bon Jovi - Never Say Goodbye (acoustic)
Nu: Rod Stewart - Have I Told You Lately (That I Love You) live
Nästa: Alannah Myles - Lover Of Mine
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggLjudet från luftkonditioneringen ;)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggHIM - Wicked Game
Nähä, Winamp hann visst byta till Jävlar Anamma - Hellre Dricka Än Dansa... :e
tohaMedlem sedan dec. 1999707 inläggGemma Hayes,
Swan Lee,
Paola "Stockcity girl",
Elvis Costello & Burt Bach "Painted from Memory"
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg we don't need no education
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg Manfred manns earth band - David's on the road again
Blues, passande musik när man skall mecka med en stulande dator :)
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg Jag lyssnar också på blue... naturligtvis. ;)
Wweb00132Medlem sedan maj 2001797 inlägg Nyss: Red House Painters - San Geronimo
Nu: Nate Dogg - Your Wife
Nästa: Television - Marquee Moon