webForumDet fria alternativet

Jag säger bara.......

Småprat

30 svar · 649 visningar · startad av goldy · sida 2 av 2

Frågan, av goldy

BOB HUND Såg dom igår för sjätte gången!! Säger som jag alltid har sagt, VÄRLDENS BÄSTA LIVE BAND

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan dec. 19992 615 inlägg

äääh ni har fel allehopa Slayer är det bästa livebandet (som jag har sett iaf) :e §e

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg

Kontext stavas med "k" på svenska.

Med smileyn efter menade jag att jag var självironisk genom att jag använde ett annat språk i meningen... ;)

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Klös: Tja, Slayer var ju mangel i den högre skolan iaf... ;)
Trevligt att för en gångs skull se två rejäla Marshallväggar på scen! :e

Vide: Tsss, jag trodde smileyn var till för det oerhört svåra ordet som du klämde till med. ;)

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Men vi kan iaf många av oss komma fram till att Bob Hund suger, hehe :e (hur skulle de kunna bli världens bästa liveband när musiken suger häst¤%&/) ;)

Medlem sedan juli 2000534 inlägg

Men vi kan iaf många av oss komma fram till att Bob Hund suger

Många av er har inte fattat någonting.

Ikväll kl 01.00 spelar allas vår favorithund på Svarttorpsfestivalen. Innan dess spelar Danko Jones på samma ställe. Räkna med att jag är där.

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

So what :q haha :e

Medlem sedan apr. 20013 689 inlägg

Morph du fattar biffen!! Rock on broder
§e

Medlem sedan okt. 2001152 inlägg

Har aldrig riktigt gillat Bob Hund och dylik musik, men efter att har sett dem på hultsfred kan jag inte göra annat än att hålla med majoriteten i denna tråd :)
Bob Hund är nog världens bästa liveband ! ;)

Medlem sedan apr. 20013 689 inlägg

Virrdo <<------ Du är en riktig karl du !
:birp §e

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Nåväl, dessa halsvrålande skåningar har iallfall vunnit planhalva på vissa svaga själars bekostnad med en halvranglig, okonsistens röra av musik och bubblande förvirring som mynnas ut i en helt sinnesjuk vätte på en jättestor scen som inte har en aning om i vilket solsystem han befinner sig i.

Tyvärr Bob Hund, ni har inte min sympati eller min röst som världens bästa liveband.

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

/me tror att Virrdo hade käkat några konstiga svampar och trodde att han var på Hultsfred. Vi kan inte ha varit på samma konsert i alla fall... ;)

OveRRidE har också fattat galoppen - tur att det finns fler friska personer i det här forumet... :e

268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
131 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)