Muzza: Varför då använda det om det tar längre tid..?
Vad ska man göra utan AG?
34 svar · 877 visningar · startad av goldy · sida 2 av 2
Frågan, av goldy
Om man inte vill använda Kazaa, DC? Ge mig ett bra alternativ till AG! Snälla :OO
Läs frågan i sin helhet →https://www.zeropaid.com - där har du dina alternativ, saknas ett p2p-program där så är det inte värt att köra hursomhelst.
För att det var så otroligt praktiskt, även om det kanske tog några minuter mer att leta reda på ett fullt album om man jämför med DC. Man slapp också hålla på och grejsa med hubs som är fulla, vänta på att slots skall bli fria osv. Utbudet av musik (iaf inom de genrer som jag lyssnar på) var också mycket större...
Muzzafarath skrev:
yaz: Det är inte fråga om att inte vilja använda det ;) Alla låtar är spärrade så man kan inte ladda hem något öht..
Jahaaa! det visste jag inte. det var ju dåligt....
IRC - The Original and Best!
Vad är IRC?
Vad ahr IRC med mp3 o göra?
Samt tycker de e förjävligt när ens medelande blir redigerat av moderatorer men Här kan dom sitta o diskutera o bryta mot wF samt Sveriges Lag angående spridninga av skyddat matrial Skärpning Stän tråden
Du bryter inte mot Sveriges lag när du laddar ner låtar från nätet. ;)
Klart du gör om låten är copierad utan upgivarenst tillåtelse
Genom att ladda hem den har du spridit den till din dator
HA
mayday>> Det där med sprida har du nog fått om bakfoten låter det som. Sprida är när man sprider UT saker, inte när man tar hem saker. ;)
mayday »
Du får lov att kopiera musik för eget bruk och du får även ge enstaka kopior till familjen och närmaste vänkretsen.
precis. det är rätt skoj det här med lagar och så ;)
man får ladda ner musik men inte sprida ut den till okända, på ett ungefär...
Generellt kan man säga att det är ok att kopiera om förlagan är lagligt inköpt - i exempelfallet där du kopierar en musik-cd som din kompis har köpt eller tvärtom.
Via nätet är det ju dock svårt att veta huruvida personen du laddar hem filen från, verkligen har köpt skivan. Har han inte det utan själv kopierat den så hamnar man i en outredd(?) gråzon.
/Mange
nej men alvarligt,
tebax till ämnet
jag hittar inget som ens är i närheten av AG...
tänkte jag skulle ladda hem låten "solen går upp" av dungen, nysläppt singel som spelas mkt på p3 och har sökt i:
kazaa
iMesh
BearShare
WinMX
XoloX
men den finns inte nånstans, på AG skulle man fått fram den direkt,
Nån som har nåt förslag på annat program så skriv gärna det, specillt då ngt som många svenskar använder så att mkt svenska låtar finns med...