hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg Frågan 18 juni 2002 09:16 #1 Jag hade nyss av någon outgrundlig anledning TV3 skvalandes i bakgrunden med TV-shop på programmet.
När programmet var slut syntes en textremsa på skärmen samtidigt som en röst läser upp texten:
TV-shop är ett kommersiellt inslag.
Det var väl tur, annars kanske jag hade trott att informationen om mirakeltrasor, superlim och annat hade varit konsumentupplysning. ;) :e
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Annars är ju ämnena passande för nyhetsinslag i TV3 Direkt, som ju verkligen brukar välja sina ämnen med omsorg.
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg TV3 är ju en kungligt bra nyhetskanal :P
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Jag gillar TV3:s nyhetssändningar, TV3 Direkt. :e Mer irrelevanta inslag får man leta efter. Jag kan lika väl köpa en blaska såsom "En ding ding värld" eller liknande.
M mwin Medlem sedan okt. 2001 551 inlägg Robert Achbergs's samhällsprogram är alltid roliga å kolla på, speciellt när han lekere dektektiv i palmegruppen.