Lyssnade sönder Korn 95-96 tror ja ;) Bra ljud på den nya skivan och en del bra spår
är lätt den bästa CD som släppts på väldigt länge... Spring ner och köp genast om du inte redan gjort det.
Bara så ni vet... ;)
12 svar · 447 visningar · startad av MinOrk
är lätt den bästa CD som släppts på väldigt länge... Spring ner och köp genast om du inte redan gjort det.
Bara så ni vet... ;)
Lyssnade sönder Korn 95-96 tror ja ;) Bra ljud på den nya skivan och en del bra spår
Ja visst fan ä den bra!
Men den klår inte Follow The Leader!
Tyvärr så tycker jag att KoRn inte låter så som dom gjorde förut... Han sjunger/skriker ju med så ljus röst nu. Jag gillade mer den hårda å basiga rösten. KoRn har fortfarande ingen låt som ens kommer i närheten av Freak On A Leash och Got The Life.
Men Here To Stay på nya ä ju bara ruskigt bra, fast ändå inte i klass med dom äldre...
Men jag får väl hålla med dig, de är årets bästa cd, från en av världens bästa grupper.
Jag gillar låten Shoots and ladders av nån anledning... :)
Experimenterade lite med min sjusträngade och försökte få fram gitarrljudet från Here To Stay. Fick inte till det. Upptäckte till slut att dom har stämt ner en hel #%&! oktav, troligtvis genom någon rolig pedal. Detta gör att dom ligger nere i samma trakter som basen, och ger det sanslöst maffiga gitarrljudet.
Kan bara konstatera att "Follow the Leader" fortfarade är deras bästa skiva
*mysa*
Oouuiiii.. =) Ska ju se dem i sommar.. Den 26:e augusti på globen.. Jag har redan biljetter.. KoRn kikk ass!!!!
den nya skivan är ju stenbra, köpte den vid releasen!
Chainsaw <<----- BLIXTEN !!
/me tankade ner Here to stay på föräldrarnas sunkiga 56k uppkoppling bara för o höra hur den lät.
Schysst! :D
jag är lite besviken på korn, lät bättre för inbillar jag mig..