Håller med dom är kanon båda två :e
Jäklar vad den är skön!
Den med Beckham,Barthez,Zidane m.fl.
Otroligt roligt när Barthez boxar bollen i huvet på dendära professorn. :)
Den, och Oddsetreklamen är definitivt de bästa för tillfället.
31 svar · 803 visningar · startad av flat-eric
Jäklar vad den är skön!
Den med Beckham,Barthez,Zidane m.fl.
Otroligt roligt när Barthez boxar bollen i huvet på dendära professorn. :)
Den, och Oddsetreklamen är definitivt de bästa för tillfället.
Håller med dom är kanon båda två :e
det finns inte många reklamer som jag gillar med måste erkänna att de e rolig.. :e
Nikereklamen "First to 100 wins" är bättre...
Jag gillar också dessa reklamer :D
Jag tycker att Adidas footballitis-reklam är enbart dålig... :o
Håller med Päron fullständigt, tacka vet jag First to 100 wins. :)
Tycker om ICA reklamerna, de funkar och är bra rent kommunikativt. Gillar nike reklamen, men det är nog enbart för att Eric C. är så grym, he he
Nike reklamen där de visar hela turneringen är grym. Har bara sett den en gång på TV. Är typ fem minuter lång...
Ursprungligen av Erik Juhlin Nike reklamen där de visar hela turneringen är grym. Har bara sett den en gång på TV. Är typ fem minuter lång...
Mmm, den är riktigt bra! Och den lär ju kosta en del att visa också. ;)
Du har inte sett den nya Nike som Päron pratade om? När dom spelar i hela fartyget ska göra mål i en ruta i skrovet. Lite längre än dom tidigare Tournament-filmerna. :)
Hela turneringen är tre minuter lång och finns att ladda hem här:
http://nikefootball.nike.com/nikefootball/english/movies/sko/nikefootball_final_180_hi.zip
Den andra går tyvärr inte att ladda hem än :(
Kim, jo jag har sett 100 reklamen. Men den är väl inte tre minuter lång? Eller har de visat alla hundra målen i nån reklam?
han säger ju, "sissta målet vinner" = sissta bollen av 100.. då borde det vara lika... men det kan det ju inte vara när det e 99 mål gjorda... hur har dom tänkt? eller vem har inte tänkt?
Men alltså... den är "The Cage"-reklamen som är tre minuter... inte "Först till 100"... hehe rörigt värre ;)
Sico, det är ju först till 100. Står det då 99-99 är det ju sista målet vinner ;)
Jag tycker att Päron har lyckats reda ut det här på ett bra sätt.
aha då va det jag som inte tänkte då :h
Kim, tackar :bire :)
Fast ändå är det lite synd att alla stjärnor är borta, Saviola är ju kungen av "the cage". :D
Ursprungligen av Kim Fast ändå är det lite synd att alla stjärnor är borta, Saviola är ju kungen av "the cage". :D
Tyvärr är han inte med så mycket ju :(
Nope, men El conejo är ändå kung! :D