webForumDet fria alternativet

stockholmare

Småprat

14 svar · 364 visningar · startad av mrblonde

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg
Frågan#1

just nu på femman!

missa inte!!!!

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Det är ju en massa puckon med bara, vilka säkert är skådespelare och inte riktiga, vanliga människor. Programmet får alla stockholmare att verka dumma i huvudet. :x

Medlem sedan apr. 20012 427 inlägg

Ett av femmans sämsta program någonsin, och det säger inte lite.

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Ganska schysst program. Det är inte skådespelare, men det är definitivt fejkat ju. Det har de inte förnekat heller.

Lite kul att slacker killen varit med i det där dating programmet på fyran där de går runt på stan och raggar. Och det var innan han var med i Stockholmare. :)

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

klart det e fejkat!

men det är ju gjort så jäkla bra!!! JAg har träffat flertalet ppersoner som är som de, och jugge påminner om min far i sin härliga naiva optimism....

Medlem sedan juni 20012 236 inlägg

Det var det roligaste jag sett pa lange! :e

Detta ar tydligen en repris, vad jag forstatt...sa...jag har helt missat den diskussion (??) som kanske varit innan? Ar det fejkat eller pa riktigt...och hur vet ni det isafall? Det finns ju trots allt en hel del riktigt pantade manniskor... ;)

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Ut med stockholmarna, de förorenar Sverige.......och skåningarna.....och norrlänningarna, ja, dom med...

Medlem sedan apr. 20012 427 inlägg

Kan inte ni som tycker det här är kul berätta vad som det är som är så kul? Jag kritiserar inte, jag är nyfiken.

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Ar det fejkat eller pa riktigt...och hur vet ni det isafall?

Jo, det är fejkat, jag vet dock inte exakt hur mycket. Den lite misslyckade killen Olle (han med tjejproblemen) var senast med i någon slags fortsättningsserie på SVT där han skulle göra en film om sin gamla högstadieklass och där framgick det ganska tydligt att det inte var på riktigt i eftertexterna (alla var skådisar).

Men en viss aning sanning måste det ju finnas, Nalle Knutsson (från Nalles Show där Olle och Jugge var med innan Stockholmare) finns ju t.ex på riktigt :)

Jag såg för övrigt Olle på Texas Longhorn för ett tag sedan, jag kanske skulle frågat om han var på riktigt :)

Kul serie är det i vart fall och självklart är alla vi stockholmare precis som i serien!

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Det suger det programmet. Sen lite OT kan inte femman börja sända lite nya program istället för att köra allt i repris 15ggr :l

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Jugge rular ju så fett att man baxnar!!!!

(Det är riktiga knäppgökar, men de tar bara lite regi.. Enl Jugge ;) )

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

självklart är alla vi stockholmare precis som i serien!

Gotcha! :e

*muahahahahaaa*

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Jag har träffat sgtpepper och kan inte annat än verifiera.
Han är en Jugge!

Medlem sedan juni 20012 236 inlägg

Ah, tack for svaret Pepper! Det ar som sagt kul oavsett om det ar fejk eller ej... :e

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

Fattar inte vad ni snackar om. Hur kul som helst ju :e

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)