We're not gonna take it och I wanna rock av Twisted Sister är också otroligt roliga pga. de värdelösa "specialeffekter" som finns. :e
Två andra favoriter är Die Toten Hosen - Pushed Again och Dire Straits - Brothers In Arms
28 svar · 884 visningar · startad av Erik Juhlin · sida 2 av 2
Vilka är era favoritmusikvideor? Mina måste vara: Fatboy Slim - Right Here Right Now \- Snygg video Busta Rhymes - Gimme Some Mo \- Jäkligt rolig video! U2 - Sweetest Thing \- Enkel och humoristisk video filmad i ett klipp :)
Läs frågan i sin helhet →We're not gonna take it och I wanna rock av Twisted Sister är också otroligt roliga pga. de värdelösa "specialeffekter" som finns. :e
Två andra favoriter är Die Toten Hosen - Pushed Again och Dire Straits - Brothers In Arms
Erik ---> Märks det att det har varit kanonvarmt här? Inte bra för min hjärna.... Jag blandar bara ihop saker - och jag snackar inte om drinkar ;) :p
celia
skyman: vassego' :)
Alla Fatboy's videos är kung, diggar även den där nån skådis flyger runt i nåt hus. ( Kommer inte på hans namn, inte heller vad låten heter. :e )
Christopher Walken som dansar i ett hotell i videon till "Weapon of choice"?
/Maria
Ozzy Osbournes "Bark At The Moon!" då? :)
Beastie Boys - Sabotage
Prodigy - Smack my bitch up
rough, cool stil
[r] Just det ja "Weapon of choice" är ju en riktig höjdare!! (bokstavligt talat t.o.m.)
Tack, Stömne. :D
Låten "Feel the heat" som Adidas och nån hip-hop-grupp gjort är jävligt tuff. Alla springer runt med balla kroppar sen kommer Edgar Davids, Seedorf och nån mer snubbe och lirar.
Finns (eller har funnits iaf) att ladda hem på Adidas hemsida...
jag såg en asball video för ett tag sedan.. kommer bara inte ihåg vilken grupp det var eller vad låten hette... Bandmedlemmerna åkte runt och softade på varsin motorcross hela videon.. någon som vet vad jag snackar om..?
ingen som vet vad jag snackar om?