Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Frågan 18 apr. 2002 18:12 #1 Alltså Paula Glantz som var med i förra BB är jue med i årets BB som någon slags reporter eller nått :OO
Det jag stör mig något enormt på varje gång hon kommer in i programmet är hon verkar tro att hon är någon slags Tv-drottning......hmm.....
G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg Bara för att du skulle vilja vara i samma sitts!
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Ja visst jag skulle vilja vara en överklassbimbo som tror att det inte finns någon snyggare än en själv :OO
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Jag skulle vilja överdriva en aning & påstå att SAMTLIGA såpakändisar går fetbort & i synnerhet de som inte varit med i Robinsson! ;)
S SDCd Medlem sedan jan. 2001 795 inlägg
Jag skulle vilja överdriva en aning & påstå att SAMTLIGA såpakändisar går fetbort & i synnerhet de som inte varit med i Robinsson!
Inte en överdrift, ett sundhetstecken!
Web-Tor Medlem sedan nov. 2000 13 890 inlägg Det luktar Svensk avundsjuka. :p
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Web-Tor: Kan informera dig om att jag är lika intresserad av att ställa upp i Baren som ett reaggeband är intresserade av att spela på ett kkk-möte ungefär! ;)
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Samma här. Jag skulle inte vilja bli känd överhuvudtaget. Fyfan för att ha pressen hängade efter sig och alla vet allt typ....Nej tack!
Web-Tor Medlem sedan nov. 2000 13 890 inlägg Bire »
Brukar dokusåpakändisarna komma fram till dig och gnälla över att du inte är med i nån dokusåpa?
Den dagen det händer så kan du börja gnälla över dom som frivilligt deltar i dessa. ;)
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Web-Tor: Nu har du nog slagit individuellt världsrekord i dåligt argument! :e
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Hehe måste nog hålla med ;)
Web-Tor Medlem sedan nov. 2000 13 890 inlägg
Nu har du nog slagit individuellt världsrekord i dåligt argument!
Bättre med ett dåligt argument än inget alls. ;)
G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg Web-Tor <<---- Im on your side