Vad tyckte ni förresten om filmen Titanic med Leo DiCaprio och Kate Winslet? Själv tyckte jag den var rätt bra, dock med en hel del tabbar och sånt.. Såg nån sida på nätet som hade skrivit upp dessa...
Ett ex:
Borde inte Jack och Rose har frusit ihjäl i det KALLA vattnet mycket tidigare?
Två:
Någon säger i filmen att han/hon bär kontaktlinser.. Var linserna uppfunna vid det laget?
Den filmen har långt över 100 tabbar... såna klantiga tabbar som att en man öppnar dörren, nästan scen så är man inne i det rummet å så öppnas dörren åt andra hållet... såna klantiga saker finns över allt i hela filmen... men jag tycker det en bra för det, inget man lägger märke till om man inte letar fel :h
OT eller musikvideon Rush med hon... minns inte.
en porsche välter i slutet och repar upp hela sidan och sen när det välts tillbaka och åker iväg - inte en skråma :)
Ursprungligen av KimInte för att jag vet var Anaconda är inspelad, men det finns faktiskt ett vattenfall i, jag tror det är Venezuela, som faktiskt rinner uppåt.
...fast inget går upp mot alla de tabbar som finns i Matrix...
Bara för att nämna två, när dom skjuter i rummet och alla pelare förstörs, så är dom hela igen sekunden efter och när dom tittar ner på gatan den ena sekunde; kollar bort och kollar ner igen: Så är det en hel parad där ;)
Red.) Titanic hade bara tre fungerande skorstenar (eller hur det nu var) i filmen ryker alla fyra. Den fjärde var "prydnad".
Nix, men däremot var den fjärde till för ventilationen.
Jepp, den fjärde var till för ventilation från köket osv, men det är faktiskt ett medvetet fel!
När de gjorde filmen insåg de att gemene man inte kände till att den fjärde (bakersta) skorstenen inte rök lika mycket som de andra, så de valde att köra rök ur alla fyra skorstenarna - trots att det var uppenbart fel för de som vet... :e
Allt enligt en intervju jag läste för några år sen med regissören.