webForumDet fria alternativet

Temptaion Island...

Småprat

5 svar · 236 visningar · startad av Kitti

Medlem sedan apr. 20021 899 inlägg
Frågan#1

Vad tycker Ni?

Hejsan! Jag brukar sitta och se på Temptaion Island på måndagarna. Vet inte varför egentligen. :l

Jag skulle gärna vilja veta vad andra tycker om det programmet? Någon som har några synpunkter?

Messa gärna!

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Ok, min tanke om programmet.

Själva tanken att kasta in fyra par, som tydligen är förälskade, på en ö där målet är att se vem som bedrar vem tycker jag är totalt bizzart. Ärligt talat, vem hade med gott samvete kunna åka till den ön som "frestare" eller vad fasen de kallar det, sno någons flickvän/pojkvän, den andra parten bryter i hop i TV och ta med henne/honom hem och starta ett normalt förhållande?

Egentligen är en sådan här skitproduktion inget annat är en väl maskerad sexfantasi, där begär och erövring ligger i centrum.

Hade min flickvän ens överhuvudtaget nämnt nåt eller föreslagit att åka dit och vara med, så hade jag allvarligt börjat fundera över vart förhållandet är påväg. Kan man inte lita på varandra, utan måste åka till en tropisk ö, där solnedgångarna är vackra, spriten gratis, brudarna/killarna snygga och där TV är med och vinklar, då skall man lika väl gå ut en kväll på varsin pub och sen se vem som kommer hem med ragg eller inte.

Jag tycker det är ett absurt program och det löjliga faktum att de har kombinerat den "nordiska" versionen, med norskar och danskar samtidigt, ja, det gör själva produktionsteamet för den här skiten verkar vara ett gäng korkade nollor som borde avskedas på fläcken.

Förnedring och mjukporr finns det andra distridutionskanaler för, men på "prime-time" kommersiell TV, näe, där passar inte sån där fet-budgeterad, sned-vinklad och framför allt horribelt känslokall populär-dynga. Fy för mänskligheten ibland. :l

Ok, om jag dumpar alla fina ord och säger såhär istället:

Jag tittar hellre på en avstängd TV, än på sån där skit.

Medlem sedan nov. 20014 054 inlägg

Åsikt!

Tummen ner för programmet helt enkelt!

Håller helt klart med OveRRidE

Jag tittar hellre på en avstängd TV, än på sån där skit.

Medlem sedan apr. 20021 899 inlägg

OveRRide...

Hejsan!

Håller verkligen med dig. Tycker det é hemskt att någon ens kan komma på ett sådant TV-program, men å andra sidan så é ju de som anmäler sig till det ännu dummare! :) Eller?

Jag menar, skulle min pojkvän föreslå att vi ska vara med, då skulle jag f*n dumpa honom.. Hur som helst så skulle tanken finnas.. :) Skulle ju inte precis kännas kul.

Jag tror inte något av paren kommer vara tillsammans när programmet é slut... I alla fall så kommer de få men för livet... Det tror jag.

Ha de!

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Är Fredde Mannen och Kitti kanske sambos? :e

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Sämre program får man leta efter.....

269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
137 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)