Ok, min tanke om programmet.
Själva tanken att kasta in fyra par, som tydligen är förälskade, på en ö där målet är att se vem som bedrar vem tycker jag är totalt bizzart. Ärligt talat, vem hade med gott samvete kunna åka till den ön som "frestare" eller vad fasen de kallar det, sno någons flickvän/pojkvän, den andra parten bryter i hop i TV och ta med henne/honom hem och starta ett normalt förhållande?
Egentligen är en sådan här skitproduktion inget annat är en väl maskerad sexfantasi, där begär och erövring ligger i centrum.
Hade min flickvän ens överhuvudtaget nämnt nåt eller föreslagit att åka dit och vara med, så hade jag allvarligt börjat fundera över vart förhållandet är påväg. Kan man inte lita på varandra, utan måste åka till en tropisk ö, där solnedgångarna är vackra, spriten gratis, brudarna/killarna snygga och där TV är med och vinklar, då skall man lika väl gå ut en kväll på varsin pub och sen se vem som kommer hem med ragg eller inte.
Jag tycker det är ett absurt program och det löjliga faktum att de har kombinerat den "nordiska" versionen, med norskar och danskar samtidigt, ja, det gör själva produktionsteamet för den här skiten verkar vara ett gäng korkade nollor som borde avskedas på fläcken.
Förnedring och mjukporr finns det andra distridutionskanaler för, men på "prime-time" kommersiell TV, näe, där passar inte sån där fet-budgeterad, sned-vinklad och framför allt horribelt känslokall populär-dynga. Fy för mänskligheten ibland. :l
Ok, om jag dumpar alla fina ord och säger såhär istället:
Jag tittar hellre på en avstängd TV, än på sån där skit.