C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg Frågan 4 apr. 2002 13:02 #1 Jag kollar inte speciellt ofta på TV... Det jag kollar på är några fåtal serier och nyheterna...
En serie som jag tyckte var bra var Dark Angel... Men vad har den serien egentligen tagit vägen.. Såg att den slutat gå... :(
Varför? Hur?
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg e d verkligen ingen som vet... :q
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Jo, d e d :e
Det var väl slut på denna säsongen om jag inte minns helt fel.
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg men det kommer tillbaka eller?
hoppas det...
Tror att det skulle komma 12 nya avsnitt.
Hoppas det, det var ett av de bättre serierna på burken.
H hanna Medlem sedan jan. 2002 62 inlägg information från tv4
"Dark Angel har tagit säsongsuppehåll och det är inte bestämt när den ska komma tillbaka ännu. Som det ser ut i dagsläget blir det tidigast till hösten."
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Det gör inget, så bra var den inte. :)
Håller med Kim
Den serien var en rejäl besvikelse :x
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg besvikelse... det kan jag inte hålla med om.. Ok.. jag hade förväntat mig mer men jag tycker ändå att serien var bra..
J Jon Medlem sedan juli 2001 1 304 inlägg Det finns ju några säsonger i USA så det är väl ganska troligt att de kommer till Sverige oxå!
Om man skulle vara en sån människa som laddar hem saker och ting från nätet så finns det massa avsnitt där. ;)
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg
Om man skulle vara en sån människa som laddar hem saker och ting från nätet så finns det massa avsnitt där.
Men det e inte tillräckligt bra för att ladda ned... sånt ser man på TV... Ska man ladda ned någe då ska det vara rikktigt bra.. ;)
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg
Ursprungligen av caze
> Men det e inte tillräckligt bra för att ladda ned... sånt ser man på TV... Ska man ladda ned någe då ska det vara rikktigt bra.. ;)
Riktigt dåligt menar du väl? Om man ska se något som är bra så ska det vara på stor duk!
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg
Riktigt dåligt menar du väl? Om man ska se något som är bra så ska det vara på stor duk!
Jo... det e sant, en stor fet duk e ju inte fel... Men jag menar att man inte tar sin tid till att ladda ned något som ändå inte är så hemskt bra... Alltså ska man ladda ned något så ska det vara bra, men är det jätte bra så ser man det förstås på en TV.