webForumDet fria alternativet

Moulin Rouge!

Film & TV

4 svar · 277 visningar · startad av :stefan:

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
Frågan#1

Igår hände en fullständigt osannolik sak...

Dagen började med en sovmorron, sen tog jag mig bort till sportbaren där jag och en polare såg först Liverpool slå Chelsea med 1-0 och sedan två första perioderna av Färjestad-HV71. 4-0 inför sista kändes inte som att HV skulle kunna ta igen, så vi gick hem till en tjejpolare och käkade våfflor istället! :)

Medan våfflorna brassades fick vi syn på nämnda film som låg framme och tänkte att vi kan ju småkika på den medan vi käkar. Under tiden hade TW och Kniven dykt upp och tyckte detsamma - alltså började vi titta!

Vi var alla rätt skeptiska till en melodramisk kärleksfilm, men det visade sig ju att den är hur tuff som helst! Massa klatschiga ripoffs på modern musik, kameraföringar som man bara brukar se i actionfilmer och skådisar som satsar på att vara så fåniga som möjligt - yeah! :e

Alltså inträffade det osannolika att fyra killar satt och såg en kärleksfilm en söndageftermiddag - och uppskattade det! ;)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Jag tyckte att den var fruktansvärt värdelös & kommer inte att se den igen utan att ha en pistol mot tinningen!
Det var en av de absolut sämsta filmerna jag sett de senaste 10 åren!

Medlem sedan juni 2000310 inlägg

Grejen med den filmen är musiken. Handlingen och själva filmen är väl kanske ingenting att hurra för men det är inte meningen heller!

Man måste uppskatta musiken för den är grym! Riktigt bra gjord!

Medlem sedan feb. 20003 785 inlägg

Ursprungligen av Bire Jag tyckte att den var fruktansvärt värdelös & kommer inte att se den igen utan att ha en pistol mot tinningen!
Det var en av de absolut sämsta filmerna jag sett de senaste 10 åren!

Ungefär den åsikten har jag med :)

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

Jag tyckte den var smått underhållande. Därmed sevärd!

274 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
137 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
134 ms — ändringar (db)