Ursäkta men nu blir jag snart galen, man är hemma från jobb/rep för att man är sjuk. Och då tittar man på "Big Brother" och blir lide lack på Kitty! Hon bara gnäller och gormar på Domonique, varför? Jo för att han inte berättat att han är DJ, kallar honom för lögnare liksom, är man lögnare när man inte berättar allt om sitt privatliv?
Nej, i rätten kallas det att undanhålla information ;). Nä, men jag skulle faktiskt inte heller berätta allt. Jag berättar inte allting för mina bästa vänner och då inte heller skulle jag göra det för några jag känt i 46 å en halv da... eller nåt
Jo för att han inte berättat att han är DJ, kallar honom för lögnare liksom, är man lögnare när man inte berättar allt om sitt privatliv?
Kitty måste ha badräkt = kitty blir upprörd
Kitty måste sjunga = kitty blir upprörd
dominiq berättar inte allt = kitty blir upprörd
snuskiga skämt = kitty blir upprörd...
hmm, hon måste nog vara världens mest känsliga person.
Det är underbart med program där människor gör bort sig, där måste pop-stars ligga etta överlägset!
Hur var det nu med personangrepp och allt det där, gäller inte det längre? Eller är Goldy någon sorts VIP som står över resten?
Kanske i din lilla fantasivärld, men i verkligheten så är det lagboken som gäller - och däri finns ingenting om "personangrepp", som du kallar det, mot offentliga personer som kan vara av allmänt intresse ... och det är det ju! :e