Hallå ;)
Vet någon vart man kan ladda ner Cd Covers??
Jag vet cdcovercentral.com men bilderna funkar inte där.
Vet ni vart man kan ladda ner cdcovers te många album så skriv det i denna tråd.
Cd Covers??
8 svar · 405 visningar · startad av shaboboy
Men jag var inne där innan det las ner och då fanns inte cd covers mä :(
Bara en liten tanke:
Om du kilar ner till närmaste affär och köper skivan så brukar man ju få omslaget till... ;) §e
Återigen befinner vi oss i en gråzon för vad vi ska snacka om på wF & jag ber er alla att ta en titt i wF-reglerna :)
http://webforum.aleborg.com/forum/misc.php?s=&action=faq&page=4
Lite onödigt om man har ett spel orginal utan fram å baksida ska man sticka ner till närmaste affär å köpa ett nytt ex av den eller?? x( x( x( x( x(
Min bror sa att han läst på någon svensk motsvarighet till covers.cc att det i varje land finns något statligt verk som pysslar med cd kopiering, å att alla dessa på något sätt har gått ihop mot sidor som covers.cc å tvingat dom att stänga ner…. Just för all pirat kopiering… (Som självklart inte vi på wF gör §e :) ) Om de ä sant vet jag inte men eftersom alla stora cover siter ä nere
Ursprungligen av shaboboy Lite onödigt om man har ett spel orginal utan fram å baksida ska man sticka ner till närmaste affär å köpa ett nytt ex av den eller?? x( x( x( x( x(
Fick du inte något omslag när du köpte spelet? Du kanske skulle köpa dina spel på något annat ställe. ;)
du vet sånna där pc best buy som man kan köpa för 129 eller nåt sånt.
Man får inte med fram och baksida där.