http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,135756,00.html
Ahh hoppas han åker dit !! Jag tycker att han är helt sjuk!
18 svar · 613 visningar · startad av Tengblad
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,135756,00.html
Ahh hoppas han åker dit !! Jag tycker att han är helt sjuk!
Säg inte att du gillar honom!!
Han bör jue åka dit för misshandel och stöld. Låt han få elektriskastolen!!
Vad inte så taskiga mot Bert.
Vi har mycket att tacka honom för: Sommarland. Carola... :l
Carola? Är det nått att tacka för? :q
SPelar ingen roll vad han har gett eller inte! Är man så korkad att man misshandlar ett flertal personer samtidigt som man hotar dom till livet så har man ingen rätt enligt mig att vara ute i det fria! Dessutom så är han väldigt bra på att snacka skit om allt och alla, sådana personer går absolut inte hem hos mig x(
Snacka om att överreagera alltså.
Kan man lungt säga.....
Jag gillar Bert!
Men nu har han allt gått för långt, om man nu ska tro på det som står i kvällstidningarna alltså!
Man får kolla på Slussen ikväll och se hur mycket dom visar. Jag har iof sett Bert föbannad förut så jag tror säkert att dom skriver sanningen!
jag tycker att bert är en IDIOT....
han kan driva med andra men sedan när någon driver med honom så skall dom stämmas...
helt sjuk i huvet är han.
Helt rätt wooster §e
Jag tycker det var onödigt av TV teamat att sminka honom så, för han har väl en erkänd kort stubin.
Dom fiskade nästan efter detta så att dom skulle få en bra start på slussen.
Sen tycker jag inte Bert borde vara en fri man längre.
Kort stubin kan man kalla det :e
(På behandlingshemet:)
- Hej jag heter Bert Karlsson och jag är tv-teamsmisshandlare.
- Hej Bert...
- Jag gillar dansband och att driva med folk, bara ingen driver med mig för då slår jag ner dom!
- Kan du berätta varför du slog ner tv-teamet Bert?
- DOM DREV MED MIG OCH ÄR DET NÅGON SOM DRIVER MED MIG BLIR JAG FÖRBANNAD!!!
- Men, du driver ju med andra...
- VILL DU HA EN SMÄLL ELLER! INGEN DRIVER MED BERT KARLSSON!!! §jr
*slagsmål...*
En liten spådom... §e
/Mika3l
Undra hur bra fighter han ar? Enligt aftonbladet.se sa fick den dar kameramannen gott med stryk. Den gamla gubben kan val inte ha speciellt mycket att ge?
Kanske det gar att fixa en titelmatch, Karlsson - Tyson, vad tror ni om det?
Ja, efter att ha sett inslaget på tv så verkar det hela en aning fabricerat av TV3.. Precis som jag misstänkte :)
Hade Bert slagit till reportern så skulle nog denna ha antingen försvarat sig & kamerakillen på ett annat sätt än att be honom "lugna ner sig" som han bevisligen gjorde på bandet samt att de bör ha ropat på hjälp eller liknande.. Det hade varit skoj att se ev blåmärken på reportern då det rörde sig om flera slag mot bröstkorgen & där får man ganska lätt blåmärken ;)
Nja, halvtaffligt försök av TV3 att skapa sensationer.. igen.
(JA, Bert blev förbannad o slängde ur sig en massa hårda ord etc.. DET finns det bevis på..)
Snygg bild på expressen.se ;) För övrigt visar det på stenåldersmentalitet att kalla någon för det han kallade Charlotte Nilsson. Bort med Bert!!
hoppas han åker dit för det här nu....
hoppas han åker dit för det här nu....
För vad? Skälla?
Såg inlägget på tv i går, och *lite* överdrivet av TV³ och kvällspressen var det nog :l
*Attacken* var knappast så *tung* som förhands *snacket* gick.
Och hur rimmligt är det att en gammal *gubbe* som Bert piskar upp två män i sin bästa ålder?
Att han(Bert) sedan överreagerar rätt kraftigt är en annan sak.
Kan väl bara konstantera att TV³ denna gången lyckades rätt bra att lura folk till att följa programmet denna gången.(tråkigt och segt enligt mig)