Fel håll
Popstars är rätt löjligt, man går ju åt fel håll!
I vanliga fall så skapar en grupp först en låt, och sen blir berömd. I Popstars är det ju precis tvärt om.
9 svar · 388 visningar · startad av Tengblad
Herbie kommer att producera/skriva låtar till nya popstars. Det kan bli riktigt intressant. Han är duktig som faen. Det gäller bara att dom hittar ett par riktigt duktiga blivande artister.
Fel håll
Popstars är rätt löjligt, man går ju åt fel håll!
I vanliga fall så skapar en grupp först en låt, och sen blir berömd. I Popstars är det ju precis tvärt om.
De går ändå åt fel håll, alldeles för kommersigt.
Visst, de vill starta en grupp, men de är bara dockor som sjunger vad andra har sagt åt de att sjunga. Som marionetter.
Sen fall de är bra, det är en annan fråga ;)
Vadå fel håll?
Erre: Så du menar att det bara finns en väg till framgång och alla andra är fel?
Kan man inte lyckas om man gör på detta sätt...?
Re: Nya Popstars
Ursprungligen av Tengblad Det gäller bara att dom hittar ett par riktigt duktiga blivande artister.
Moahaha. Det händer nog samma dag som grisarna flyger ut från det bottenfrusna helvetet.
Hmm
Nu blir jag lite sne :l
Moahaha. Det händer nog samma dag som grisarna flyger ut från det bottenfrusna helvetet.
Så du menar alltså att alla som kommer på audition är ruttna på att sjunga och dansa? Det är jue rent kränkande!
Re: Hmm
Ursprungligen av Tengblad
Så du menar alltså att alla som kommer på audition är ruttna på att sjunga och dansa? Det är jue rent kränkande!
Det är möjligt att de är kanonduktiga på att dansa allihopa, men så som jag ser det så behöver en musiker inte kunna dansa alls. Det är dansare som dansar.
F.ö. syftade jag inte på att ingen som försöker komma med i Popstars kan sjunga, bara att de som tas ut inte kan sjunga.
Flickvän...;)
Var det nån som såg Josefina Hylén som var med nu i tisdags?
Hon gick vidare och borde väl vara med ikväll...hon åker nog ut ikväll förresten! Eller så är det i nästa program...;)
Det är iaf min gamla flickvän...tufft va? *skrattar*
Så du menar att det bara finns en väg till framgång och alla andra är fel?
Nej, vad jag menar är att Popstar är ett kommersiellt jippo och det som de producerar inte är riktig musik, bara musik för att fylla ett tomrum på marknaden som de har skapat.