Ah, det var kanske i Pluton Svea som han sjöng! :i
Välkommen! :)
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
27 svar · 483 visningar · startad av wooster · sida 2 av 2
Vad tycker ni här på wF om Ultima Thule? Själv tycker jag att Ultima Thule har några bra låtar. Ett exempel är Balladen till sverige. \------------------ Frågar man inget får man inte veta något. Vill man inte veta något, behöver man inte fråga.
Läs frågan i sin helhet →Ah, det var kanske i Pluton Svea som han sjöng! :i
Välkommen! :)
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
tackar för ett trevligt välkomnande :)jag har lyssnat på thule ett ganska bra tag just nu och jag har inte lyckats hitta en enda rasistisk text.. sen om dom som personer e det vet jag inte... men dom säger att dom inte är det så man får väll lite på det :)
SIMP det skulle väll inte vara bra om jorden va platt... då skulle ju dom på andra sidan ramla av :)
Jag har hört en gaaammal låt av dom, som dom spelade in med Pluton Svea ( Har jag för mig. ). Den hetter något så illa som "Skjut negern"... Sån skit lyssnar jag inte på, utan det är deras helt underbara låtar som Bäring Nord, Hycklarnas Parad, Sista Brevet Hem ( Med Hel ), Poetry Emotion ( Med Eddie Meduza - R.I.P ), osv. som poppar i mina högtalare.
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
Förkastad och förnekade är bra!
------------------
Förr gjorde socialdemokraterna upp med militären om vänstern. Nu gör de istället upp med vänstern om militären
Bo Lundgren 2001
Två andra riktigt bra låtar är "Förkastad och förnekad" och "Det är en viking".
Orden "bra låtar" & Ultima Thule i samma mening är lika fel som ett reaggeband på ett Ku Klux Klan-möte!
------------------
Visste du att man får tramsa här???
HA HA Bire du har ju humor :e
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !