webForumDet fria alternativet

ööö...veckans låt...

Småprat

8 svar · 216 visningar · startad av ERR0R

Medlem sedan dec. 2000596 inlägg
Frågan#1

........

Medlem sedan apr. 20013 689 inlägg

ERROR, typ verkgligen ERROR här allså!!

------------------
===goldy===
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns" TARGET=_blank>ROCKIKONEN</A>

Medlem sedan jan. 20001 372 inlägg

*host* läste jag rätt :)

Metallica och 90-tal är ingen bra kombination

------------------
// David - Probably the best guy in the world

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Hela Black-skivan tycker jag är en höjdare.

------------------
Varför är det så ont om Q*? - Hans Alfredsson 1980*

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Hela Black-skivan tycker jag suger stenfett förutom de två nämda balladerna.

.........

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Lets såga:

James har ju aldrig varit en speciellt tonsäker sångare & iom hans smått patetiska sånginsatser på den svarta skivan gör att jag tröttnat helt på Metallica.

Ok att det låter hyfsat på balladerna, men alla som sett dokumentären "A year and a half in the life of Metallica" & dessutom har ett hum om hur man enklast krånglar till en skivinspelning med så stort kapital som möjligt vet att det är enkelt med en producent som Bob Rocks + all tänkbar teknisk utrustning att få samtliga medelmåttiga låtar att låta näst intill perfekt ljudmässigt.

Låter en riktig pisslåt perfekt ljudmässigt så är den lättare att ta till sig samt att den får sin plats i etern lättare ;)

Metallica dog iom den svarta plattan.. Låtarna blev sämre & sämre, deras klockrena image försämrades mer & mer iom att de påstog att deras låtar "snoddes" av fansen på internet etc...

Dödsstöten för deras del (enl mig alltså) var när de klippte av sig det långa håret och sminkade sig svart!
Snacka om miss av 90´talets största trashband!

Sen att låtarna på load & Reload suger så fruktansvärt fett att jag var tvungen att ge bort den ena till en fjortis samt kasta frisbee med den andra på en fest (Bara för att jag kan!) gör ju att det inte spelar nån roll alls hur deras kommande plattor låter etc.. Jag köper inte en låt till med det bandet.

James förresten.. Han som var så präktig runt släppandet av "and justice for all" och sa nått om att han inte kunde förstå hur en del rockband bara söp & härjade. Look whos talking! :e

Nej.. Skit i Metallicas samtliga skivor efter "and justice for all" & hedra deras enda basist som är värd namnet: Cliff Burton! Den andra blekfeta kopian kunde inte ens spela live, fast iofs så var det 3 till pers på scen som spelade lika illa så det var skit samma nu! :e

*Böjer mig ner & tar skydd från alla elaka Metallicafans som snart kommer att jaga mig*

Medlem sedan jan. 20001 372 inlägg

Bire: Kunde inte skrivit det bättre själv, håller med dig fullständigt på alla punkter

------------------
// David - Probably the best guy in the world

............

289 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
162 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)