G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg Frågan 19 aug. 2001 17:15 #1 Nu när man har adsl så undrar jag var man kan ladda hem mp3:or?
Napster är ju heldött!!
------------------
==goldy==
HAR DU BLIVIT
BITEN ELLER?
S Sannah Medlem sedan dec. 2000 2 147 inlägg ...man får inte snacka om att ladda ner mp3s på webforum :l
[viskar]
http://www.audiogalaxy.com
det är det absolut bästa stället!
[/viskar]
------------------
”Living is easy with eyes closed misunderstanding all you see.”
John Lennon, Strawberry Fields Forever
[Redigerat av Sannah den 19 aug 2001]
...man får inte snacka om att ladda ner mp3s på webforum
Såklart man får. Att prata om var man kan hitta olagliga mp3'or är ju en annan sak ;)
------------------
<[MK]> "bönderna kämpar för bredband"
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Jag tycker de flesta sharing-program suger numera. :(
De enda som dock fungerar OK och har ett hyfsat utbud är Kazaa och AG.
------------------
"It's my poor friend me."
J Jymdis Medlem sedan mars 2001 6 260 inlägg Morpheus!
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
S Sannah Medlem sedan dec. 2000 2 147 inlägg Muzzafarath, inte alls. jag komme rihåg en tråd där jag sa samma sak, men då så X (kommer inte ihåg) att när man pratar mp3, är det nästan alltid olagliga, så nejnej, prata mp3 fick man inte x(
------------------
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg Winmx fungerar alldeles utmärkt.. den nya versionen käkar inte lika mycket processorkraft som den gamla.
M M@rtin Medlem sedan dec. 1999 2 085 inlägg Jag tycker att moc.yxalagoidua.www fungerar bra :) (baklänges måste man ju få skriva det ;) )
------------------
//M@rtin || Peachy.nu \\
ni taLar Bra laTiN
S Sannah Medlem sedan dec. 2000 2 147 inlägg m@rtin: :e
3pm
------------------