Mobilen ringer, i andra änden något oväntat Bono.
En kompis som är och ser U2 live låter mig ta del av With or without över mobilen!
Vad säger man, världklass? ;)
Mobilen ringer, i andra änden något väntat Bono.
En kompis som är och ser U2 live låter mig ta del av With or without över mobilen!
Vad säger man, inte lika bra som Dream Theater? ;)
Mobilen ringer, i andra änden något väntat Bono.
Vad säger man, U2 går inte att lyssna på? ;)
------------------ Smygtitta - Min blivande nya sida...kanske!
"Varför ska jag passa tiden när tiden inte passar mig"
Jag gillar Bono han har sund inställning. de intervjuande honom i napster vevan å han svarar.
Jag uppmanar till att tanka ner vårt nya album om det bara går. Jag har redan tjänat så onödigt mycket pengar att jag måste spendera tid varje dag för att hitta saker att skänka dem till..
Förresten, när syrran gifte sig i Seattle och när hon skulle dansa andra dansen med min pappa så var det självklart With or without you som spelades! :)
En polare som är helt fanatisk när det gäller U2 ska till Globen när de kommer dit - han retar mig för det så fort vi ses (och det är ganska ofta)... Jag vill också dit!
------------------ It's better to burn out than to fade away! There can be only one!
Kim: Jajaja, eftersom jag inte kunde åka dit har jag inte direkt haft koll på det... ;)
Men jag träffade Jakob igår - han var alldeles lyrisk över konserten i Globen. Således satt vi igår och kollade på Popmartvideon från Mexico City... :e
------------------ It's better to burn out than to fade away! There can be only one!
725 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2