Va?? Tänker vi på samma film? Meanar du den där det är en liten flicka som ligger och skriker i ett rum? Den är ju inte nå läskig :)
------------------
[klicka exakt precis här]
10 svar · 216 visningar · startad av Hazze
Uuaha... *darrar*
Den filmen förstörde ärligt talat hela min uppväxt. Ruggigare får man leta efter :)
Nu däremot känner jag för att se den "nya" versionen. Någon mer som planerat att se den?
------------------
It aint over until the fat lady sings...
Va?? Tänker vi på samma film? Meanar du den där det är en liten flicka som ligger och skriker i ett rum? Den är ju inte nå läskig :)
------------------
alpha, i rätt stämmning ligger den i samma höjd som phsyco. brr.
------------------
Detta är en signatur.
Skräckfilm är ju.. läskigt.
------------------
"Jag vill ju vara så där tuff och originell som alla andra"
Klart man ska se den :e, längtar.
------------------
Here Horse, Good Horse, I always wanted a Horse like you, I won´t hurt you, Good Horse
USCH! USCH!
Exorcisten är klart ruggig...
Sen så finns det ju andra skitfilmer som är värda att se, Motorsågsmassakern bland annat..... :e
------------------
"På min tid hade vi inga stenar. Vi fick gå ner till bäcken och tvätta våra
kläder genom att banka dem med huvudet."
[Redigerat av oelbal den 08 apr 2001]
Va?? Tänker vi på samma film? Meanar du den där det är en liten flicka som ligger och skriker i ett rum? Den är ju inte nå läskig
Jag tror jag var lite för ung när jag såg den helt enkelt :)
------------------
It aint over until the fat lady sings...
Brain Dead suger! Värsta b-film med irreterande dåliga effekter. Usch!!
------------------
BrainDead är en underbar film! Helt underbart risiga effekter etc.. Ett asgarv rakt igenom! Den rockar.
Exorcisten är en mycket välgjord och "skrämmande" film som man kan se flera gånger! Det ska bli grymt kul att köpa den på DVD inom kort!
------------------
Forumledare webForum
Motorsågsmassakern bland annat.....
haha, det e ju nästan den sämsta film jag sett, 1/3 av filmen springer de runt i skogen när han jagar henne och 1/3 av filmen sitter de vid matbordet och hon sirret där och skriker. blev faktiskt väldigt besviken när jag såg den
------------------
// David - Probably the best guy in the world