F FreeZer Medlem sedan jan. 2001 950 inlägg Frågan 8 apr. 2001 14:54 #1 Är det någon annan än jag som har sett avsnitt med "Jackass"?
Måste bara säga att det är skitbra och de har så jävligt bra ideer! :e
------------------
^FreeZer^
------------------
"Om du läser denna mening en gång till, kommer du att ha läst den minst två gånger..."
Jepp, mina favoriter är Philadelphia gänget Bam Margera, Brandon Dicamillo, Ryan Dunn och Raab. Fast Stevo O, Weeman, Dave England och showens stjärna Johnny Knoxville är ju också bra!
Fast vissa delar är lite äckliga. :l
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Förresten, om du gillar Jackass så ska du se filmen CKY2K! Den är jäkligt rolig! :)
------------------
/Erik
B Batboy Medlem sedan jan. 2000 1 006 inlägg CKY2K = "Camp Kill Yourself", för den oinvigde. Klart godkänd underhållning.
http://www.mtv.com/mtv/tubescan/jackass/
Senaste avsnittet sänds idag på amerikanska MTV (S02E06), borde finnas allmänt tillgängligt inom kort..
/j
------------------
R6
Någon som såg intervjun med Johnny Knoxville på Letterman?
Han gjorde en schysst entré. Trillade ner från taket!
Lite kul, förväntar man sig att han ska komma in från vänster, så faller han in från överkanten av tv-skrämen! :e
------------------
/Erik
F FreeZer Medlem sedan jan. 2001 950 inlägg Erik Juhlin: Vars får man tag i filmen CKY2K?
Jag har sett S1 E1-8 och S E1-5, har jag missat nåt?
------------------
^FreeZer^
------------------
"Om du läser denna mening en gång till, kommer du att ha läst den minst två gånger..."
B Batboy Medlem sedan jan. 2000 1 006 inlägg Camp Kill Yourself hittas lättast m.h.a. diverse "filbytar"-program..
Du har missat S02E06 som sändes den 8:e april.
/j
------------------
R6