Jo, jag tyckte Luuk sa det också.. ;)
Vilka var det mer som skulle komma dit?
------------------
med ett jordat eluttag och ett finger fick jag spänning i tillvaron..
23 svar · 632 visningar · startad av oelbal
Om jag inte är helt fel ute så tyckte jag det nämnas i Sen Kväll med Luuk att de skulle bli gästade av Beastie Boys nästa vecka..........fan va gött, kan inte riktigt uttrycka min glädje.
Jag menar, hur stor är egentligen sannolikheten att Beastie Boys kommer, som att Clinton och Saddam är bästa kompisar ungefär......
Detta är riktig musik, 3 gamla gubbar som fortfarande kan rimma på ett avslappnat sätt......
------------------
mschmidt & token
Say no more....
Jo, jag tyckte Luuk sa det också.. ;)
Vilka var det mer som skulle komma dit?
------------------
med ett jordat eluttag och ett finger fick jag spänning i tillvaron..
..Och jag flyttar detta till "MUSIK & MEDIA" :)
------------------
Forumledare webForum
[Redigerat av Skywalker den 24 feb 2001]
casca >>
Vet ej, satt och halvsov, men reagerade starkt när jag hörde deras namn nämnas....
------------------
mschmidt & token
Say no more....
*flinar*
jag tyckte karnevalen med Håkan Hellström var gööör-kul :e
------------------
...say no more!
störtskön kille det där Håkan Hellström...
------------------
icaaq [ajsack]
man måste fråga för att lära sig något
---i suck ---
Jag tror det var Carmen Electra som skulle gästa Luuk nästa vecka. Det blir ett fint avsnitt ;)
------------------
jag kom, jag såg, jag rockade loss...
Jag menar, hur stor är egentligen sannolikheten att Beastie Boys kommer
Ungefär lika sannolikt som att Madonna, Bruce Springsteen eller Wyclef skulle komma.. Fast oj, de har ju varit där. ;)
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
[Redigerat av Erik Juhlin den 24 feb 2001]
Erik Juhlin >>
Vet du överhuvudtaget vilka Beastie Boys är?, nu blir jag faktiskt lite förbannad. Det är ju inte så ofta som de ställer upp i intervjuer,.....
Men den största anledningen till att jag sa så var att Beastie Boys nästan är det enda jag lyssnar på, och att dom utav världens alla artister skall komma till Luuk ser jag som ett mirakel....
------------------
mschmidt & token
Say no more....
Erik Juhlin >>
Hmm. Visserligen är Madonna väldigt stor, men det är ju inte det det handlar om. Beastie Boys kanske inte brukar ställa upp på sådana här evenemang(vad vet jag?). Själv blev jag väldigt förvånad när Luuk och Co lyckades få dit Primal Scream, som jag vet inte bruka ställa upp på vilka 'tramsigheter' som helst.
------------------
"Snälla människor kommer till himmlen, andra kommer hur långt som helst"
Vet du överhuvudtaget vilka Beastie Boys är?, nu blir jag faktiskt lite förbannad. Det är ju inte så ofta som de ställer upp i intervjuer,.....
Jo, jag har Licensed to ill, Grand Royal och Hello Nasty. Tidigare lyssnade jag på dem ganska mycket. Men jag visste inte att de inte ofta ställde upp på intervjuer, så bli inte förbannad! :)
Fast jag är ändå inte så väldans förvånad, Luuk verkar kunna få dit vem som helst.. :)
Men skulle de uppträda eller intervjuas då?
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Erik >>
Inte vet jag, hörde bara deras namn nämnas i förbifarten......*hoppas* :)
------------------
mschmidt & token
Say no more....
Skit samma...
Bara att få höra och se dem räddar min vecka ;)
------------------
mschmidt & token
Say no more....
Men hallå!! Några Beastie Boys lär ni inte få se.
Beastie Boys hittar och lanserar en del nya förmågor på musikmarknaden och det är ett av pojkarnas nya fynd som ni kommer få att se.
Ledsen om jag förstört något, men så är det.
------------------
Eskimåer har över 40 ord för snö, men bara 3 för bottenlån med rörlig ränta.
Satan!
Tycket att det verkade lite mysko, de gör ju inte så mycket musik tillsammans längre.......
De har några egna små projekt på gång....
------------------
mschmidt & token
Say no more....