Jag förstår mycket väl många av artisternas reaktioner.
T.ex. Roxette som släpper sin singel i butikerna om en månad och där låten redan finns för nedladdning med Napster.
Det är ju en hel del pengar som går förlorade för dom. Det är trots allt deras jobb.
Däremot håller jag inte med skivbolagen. Dessa tar ut onödigt mycket pengar för musiken. Alla (utom skivbolagen) skulle nog tjäna på att artisterna spred sin musik via Napster.
Kim, varför tror du att Roxette förlorar pengar på det?
Jag skulle snarare vilja säga att de tjänar pengar på att det står i varenda tidning att deras singel finns på napster! Bättre gratisreklam kan man väl nästan inte få?
Förbjud synålar, dom kan avsiktligen användas för att punktera folks lungor! Usch och fy. Detsamma gäller bananer, vet ni hur många banan-relaterade olyckor det händer varje år? Inga. Därför vore det otrevligt om nån nu skulle få för sig att använda bananer som vapen..
*ZAAP*
------------------ ...and you give me my phonecall?
Idag skadade jag mig så jag började blöda.. på korv.. :e Så jag tror nog att man kan skada sig på bananer också.. ;)
------------------ Axel Veibäck Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean, I'd love to be skinny like that, but not with all those flies and death and stuff. /Mariah Carey
385 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25