Svårt ju :l
Älskar "Don´t fear the reaper"...med Blye Öyster Cult, eller kanske Prince med "little red corvette"...det går inte att välja bara en låt, omöjligt :)..oooh...pixies förresten, "monkey gone to heaven" är himlans bra, men det är tre låtar hittills och jag har en massa mer på lager :)
------------------
"Den som kommer med dåliga argument bekämpar man bäst genom att låta honom prata på" //Alec Guinness
Har en liten nostalgitripp i skivsamlingen för närvarande, så det är Last Train To Trancentral med The KLF. Igår var det Wilmer X - Vem Får Nu Se Alla Tårar och i morron är det säkert nåt med Aerosmith eftersom en av deras plattor ligger i freestylen... ;)
------------------ To be or not to be - that's not a question!
Usch, är så trött på Ms. Jackson. Stankonia är ju några månader gammal. Jag gillade låten när jag först lyssnade genom albumet, men nu är den ju helt sönderspelad..
Jag har ingen favvo låt. Gillar jag en låt en dag så kan jag vara urtrött på den nästa dag!
T.ex. Xzibit featuring Eminem - Don't Approach me som börjat spelas på radio har jag redan börjat tröttna på..
Hum, ska försöka se lite långsiktigt, men det är fortfarande omöjligt! *argh*
Queen - Bohemian Rhapsody
The Beatles - Help
Just D - Hur E D Möjligt
Queen - One Vision (live)
Pink Floyd - Another Brick In The Wall
Povel Ramel - Ta Av Dig Skorna
The Beatles - The Long And Winding Road
ABBA - The Winner Takes It All
Mauro Scocco - Till Dom Ensamma
Johnny Logan - Hold Me Now
Ämen faan, det är ju omöjligt! :e
------------------ To be or not to be - that's not a question!