Nån mer än jag som tycker att Robbie Williams är en av världens coolaste människor? ;)
"- Egentligen är det en fruktansvärt löjlig låt. Jag växte upp i arbetarklassmiljö och nu vill jag tacka MTV för mina tre hus, mina fem bilar och min supermodellflickvän, sa han i ett humoristiskt tacktal."
Jag såg tyvärr inte galan, men är ganska nöjd ändå i dag då ett av de band som jag jobbar lite med blev intervjuade på Rapport härom dagen och det var endast dom och Bono från U2 som blev intervjuade, av totalt 600 band som uppträtt i Hufvudstaden i samband med MTVgalan :) www.joshsmirage.com <-- Dom är det om någon såg programmet :)
Nää fyfan Robbie Williams e en stor idiot!!! Han tror jue att han är störst vackrast och bäst, men så är jue inte fallet!!
Samma år som han kom ut med sin första soloplatta så vann han som "Årets nykomling" (har jag för mig) och det tack tal han höll då var förnedrande mot alla sen dess har jag bara hatat honom. x(
Kolla vad idioten Robbie Williams gjored på efter festen.....han slog ner en skivproducent.......jag behöver inte säga så mycket mer, det talar för sig själv!!
Slött men grymt att blink182 skickade småkillarna. :e
Säga vad man vill om Britney SPears men man tycker ju nästan lite synd om henne när hon inte fick en ända award. Jag säger som eminem: "Hon är ju bara ett barn".
Jag såg inte skiten utan satt och lyssnade igenom mina MP3s istället. Inte för att det har nån betydelse. Men jag vill såå gärna testa min nya signatur. ;)
------------------ "Moral är bara en fråga för människor som inte redan befinner sig i helvetet" - Wally
Tycker det var lite småkaxigt av Eminem att inte komma dit! Faktum: så fort MTV slår på stora trumman förutsätter de att alla kommer dit - lite hybris kanske..? :l
Nå, att Madonna tog hem Bästa kvinnliga eller vad det var är sanslöst! Vad har hon gjort? Jo, en kass skiva. Den borde klockrent gått till Melanie C - årets bästa skiva utan snack! :)
------------------ To be or not to be - that's not a question!
Madonnas nya skiva är ju skitbra!!!
Hon var klart värd sin award för bästa kvinnliga artist...men bästa dance act är jag däremot lite tveksam mot.
Brittan kunde gott ha fått en...
Eminem är en tönt!!! Allting är ju bara PR! Han är säkert en liten tönt som bara kan rappa...han har säkert inte dragit pistol mot nån...i så fall var det uppgjort för att han ska få uppmärksamhet. Han är en tönt!
Fristilarn: Savage Garden uppträdde ju inte... :e
Förresten, hörde ni att Moby blev stoppad av vakterna på Spy Bar. Haha! Han ser ju ut som värsta lodisen ju... :e
Jag har faktiskt 8 stycken biljetter (som vanligt) men den här gången tänkte jag vänta tills priset stigit lite...för det lär det ju göra.
5 stycken ska jag och mina kompisar ha och de resterande 3 tänkte jag låta betala alla 8. ;) Även om priset för 1 biljett antagligen kommer täcka hela kostnade...hehe... :e
M@rtin:
Om du kanske kunde sluta med att verkligen gå in för att missuppfatta så blir allting så mycket trevligare. Som jag skrev innan så tycker jag att han kan rappa=är bra=gillar hans musik=vill gå på hans konsert.
Som du också läste i ovanstående inlägg så skrev jag att jag tycker att han är en tönt som håller på med massa skit bara för att få PR.
Jag gillar hans musik men inte han som person...på samma sätt som jag inte gillar Robyn som person men avgudar hennes musik.
Fattar du nu??? :q
Plus att jag tar det senaste inlägg i den här tråden som att du inte vill köpa en biljett av mig... ;)
268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e