Jag kommer nog t.o.m. köpa deras nya album.
Det kommer inte jag :)
------------------
Mvh
Hazze , moderator wF
Det är stabilt...
24 svar · 665 visningar · startad av Polisen
Vad tycker ni om Westlifes nya låt 'My love"?
Jag var inte så där helt lyrisk över deras första album, men detta är faktiskt suveränt!
Jag kommer nog t.o.m. köpa deras nya album. Så bra är dom nu. :)
Jag kommer nog t.o.m. köpa deras nya album.
Det kommer inte jag :)
------------------
Mvh
Hazze , moderator wF
Det är stabilt...
Jag skulle hellre köra in min vänsterarm i en påslagen skördetröska samtidigt som jag hade ansiktet djupt inborrat i Boris Jeltsins röv än att köpa sån kvalificerat pissrutten skitmusik.
:e
------------------
"Common sense is the collection of prejudices acquired by age 18" - Albert Einstein
[Redigerat av sgtpepper den 18 okt 2000]
Musiken är egentligen inte dålig. Anledningen till att den får detta dåliga rykte är att så många småtjejer blir helt hysteriska över killarna.
Musiken är det däremot inget fel på. Bra mycket bättre än Marilyn Manson, Korn, Pain, NiN och allt vad dom nu heter.
Det är ju just musiken det är fel på. Mycket fel. Så in i bomben fel faktiskt.
Hur man som kille kan vilja lyssna på dessa kastrerade genomkommersiella "sångrösterna" är för mig en gåta.
Jag lyssnar hellre på Korn och NiN resten av livet.
------------------
"Common sense is the collection of prejudices acquired by age 18" - Albert Einstein
Polisen, häda inte. :e
------------------
Axel - Kid B
[Secret info™ part three Axel är 1,79 m och väger 65 kg.]
Alla som har något som helst musiköra hör ju att Westlife-killarna verkligen kan sjunga. Jag har hört dem live på olika promotion-grejer och alla gånger har det varit hur bra som helst. Jag tror knappast Ronan Keating (som har satt ihop bandet) skulle välja några killar som inte kan sjunga.
Men jag håller med om att det är ganska löjligt att alla pojkband håller på med massa fjantiga danssteg och sån skit.
Jag har deras skiva och planerar lätt att köpa den nya!
Max Martin och det gamla Cheiron-gänget är genier. Grejen att ha skapat superhits åt Westlife, Backstreet Boys, N'sync, Britney Spears, Celine Dion, Robyn, Bon Jovi m.fl tycker jag gör Max Martin & Co till ett av världshistoriens bästa låtskrivarteam.
Nåt vi ska vara stolta över!
Visst, jag gillar inte heller det här med alla danssteg, men det är ju just det som är så skönt med Westlife. Dom kör inte så mycket sånt. Dom står mer stilla och är lugna (speciellt om man jämför med N'sync) :)
------------------
"Det är inte lätt när det är svårt."
Iofs så håller jag på att spela in ett coverband som enbart kör pojkbandslåtar...så jag är nog lite miljöskadad nu. :e
Jag har säkert hört "I'll never stop" och "It's gonna be me" 500 gånger den här veckan. :e
ett coverband som enbart kör pojkbandslåtar?!?! Spank my ass and call me charlie, nu har jag hört allt, nu kan jag dö i trygg förvissning om att ingenting kan bli sämre.
------------------
[Redigerat av sgtpepper den 01 nov 2000]
Såååå dåligt är det faktiskt inte!
Man blir glad av att lyssna på Cheirons låtar...det tycker jag är en bra kvalitet.
Jag håller med Gustav! Det är inte alls dålig musik. Ska man lyssna på taskig musik så finns ju Green Day, Offspring m.fl.
"I didn't mean to let you down, you have to believe it..." *sjunger*
------------------
Jepps...speciellt Green Day!
När skivan "Nookie" kom så hade jag haft den i flera månader eftersom en dj i Boston köpte skivor och skickade till mig.
Det är en mycket stark skiva måste jag säga.
Fast vad håller dom på med nu? Deras efterföljande skiva var ju ganska ok men NU SUUUUUGER dom ju så ruggigt hårt. Sångaren kanske har blivit tillsagd att inte dreggla så mycket så han kanske har gett sig f*n på att bara göra dålig musik nu. :e
Både Green Day och Offspring var skitbra innan de fick sina monsterhits och med det förstörde sina "underground-statuser". Det är synd...
Mmm, iofs låter det ju rätt ok på skivorna, men live så suger dom ju totalt. Dom sjunger falskt som en tallbarrskotte! x(
------------------
INTE Green Day!
Jag var på deras konsert i Lisebergshallen här i GBG för några år sen...det var skitbra! Fast å andra sidan är dränker ju disten det mesta... ;)
Plus att jag har en livekonsert med dom också...som är lika bra den!
Det enda som var kasst på konserten i Lisebergshallen var att dom spelade helt sjukt högt (eller starkt jaja ;) ). Som vanligt hade jag keine öronproppar och fick därför stå ut med det klassiska tjutet i öroenen i nån vecka efter konserten.
Men bra ös var det! :e
Jag hörde en liveinspelning från Green Day nyligen. Falsk som bara två andra kan sjunga.
Innan dess hörde jag en liveinspelning med Offspring. Det var så falskt som bara en annan har lyckats sjunga.
Den stackaren som ligger värst till är Enrique Iglesias. Någon som hörde inspelningen som mixerkillen hade dragit under en "live"-spelning (naturligtvis var det singback). Rally i P3 hade sen lyckats få tag på den kassetten och gjorde alla Iglesiasfans en tjänst genom att spela upp den i radio. Huu, säger jag bara. :e
------------------
Kim, jag hörde den inspelningen... och urhk, fy vad vi skrattade på jobbet den dagen... så får man ju inte bara sjunga... :e
------------------
Varför kan inte jag äta smågrus när fotbollslaget Åtvidaberg?
Kom hem till mig...
Singback = Sången är live fast musiken är inspelad
Det var nog playback du tänkte på va? ;)
Sen måste jag försvara Enrique lite. Är det nån som vet hur svårt det är att sjunga utan medhörning? Kör man playback har man ju inte det...
Det är typ som att sjunga med freestyle på skithög volym...
Plus att kör man playback kanske man skiter i hur det låter och bara löjlar sig...
Sen att det var jäkligt ballt gjort av studiokillen att spela in det som sjöngs i den trådlösa mikronfonen...det kunde ju ingen ana! :e