C Chavez Medlem sedan maj 2000 1 953 inlägg Frågan 10 sep. 2000 20:11 #1 Vad heter den låten där en av "figurerna" (kommer inte ihåg vem) roar sig med att ge en annan elchocker medans han spelar piano och sjunger?
Den är så ruskigt cool...
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se ">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
[Redigerat av Chavez den 10 sep 2000]
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Du menar när Cartman sjunger 'Oh holy night'?
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Japp, 'holy night' är det... en annan bra är ju 'Hanky the Cristmas pooh' :e
------------------
Kom hem till mig...
Q Q Medlem sedan apr. 2000 2 882 inlägg "Kyle's Mom Is A Stupid Bitch" slår väl ändå allt? :e
------------------
Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Nej då, det finns många bättre. Ett exempel är väl Cartman när han rappar "wild wild west". Den är kungligt bra :e :e :e
Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg Jag tycker "Shut your fucking face uncle fucka ", är helt underbar.
Speciellt sångare #2, har en bra röst.
:e
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
www.datormaklarna.se
patrik@datormaklarna.se
Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg Cartman: Sail away.
Någon som har hört den? Den är så grymm, när han börjar nå de riktigt höga tonerna. Det är humor :e
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
www.datormaklarna.se
patrik@datormaklarna.se
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg allt som cartman sjunger är bäst.
så är det bara. :)
------------------
<A HREF="http://www.cartman.nu " TARGET=_blank>
det man inte minns har inte hänt.
hit med en berka!</A>
Simpa Medlem sedan aug. 2000 2 992 inlägg Väntade på ett inlägg från dej @nders :)
------------------
//
<Simon(@)Tennedal(.net)>
@nders har så rätt men låten brimba pratar om är helt klart bäst!
laddade hem nåt från Napster nyss ochså där Cartman (eller nån som härmar honom) sjunger Seal's "Kiss From A Rose". vansinnigt kul! :e
------------------
01 | 02
För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.
I Ivanus Medlem sedan feb. 2000 1 inlägg Va heteren där låten när en kille ska sjunga typ "strukna F" eller nåt så att andra lagets (de spelar am. fotboll) maskot ska sprängas, men han klarar det inte. "Doo don dodo duduuu" Ni vet...
Den tycker jag låter kul. Vet ej varför... :)
För övrigt anser jag att Kartago redan har förstörts.
------------------
Ivanus
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Vad låten heter vet jag väl inte, men den går så här:
Loving you is easy because you're beautiful... du di doo doo!
------------------
Agent 002 - med rätt att surfa
Nej, Nej, Nej!
Ghetto som Cartman gjort med Elvis är helt klart bäst! :e
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Nej då, har du hört Cartman när han rappar "Wild wild west"?
Den är kunglig! :e
------------------
få, färre, färst