Om Napster stängs ned startar Lapster upp...
oroa dig inte... det kommer alltid komma en ersättare ;)
------------------
- Swey
Projekt wF PHP
27 svar · 605 visningar · startad av fredda
Om Napster stängs ned startar Lapster upp...
oroa dig inte... det kommer alltid komma en ersättare ;)
------------------
- Swey
Projekt wF PHP
Jag kan ju int ens använda napster...bannad :(
------------------
- Ullared tjänar mer pengar än Liseberg på en dag.
Skaffa ftpkonton.. säkrare.. snabbare..
------------------
Don't follow the trends -- create them.
Skaffa ftpkonton.. säkrare.. snabbare..
Eh? Nu förstår jag inte. Napster är det absolut snabbaste sättet att få hem låtar.
------------------
- Swey
Projekt wF PHP
... men inte säkraste.
Större risk för dataintrång via Napster. Du kan spåra IP-adressen väldigt lätt och sen är det bara att sätta igång.
Men har det hänt då?
F ö, om man är smart så kör man napster på en linux-burk, under ett speciellt napster-konto, varpå säkerheten är oslagbar!
------------------
Mvh Yrin Eldfjell
"Shit happens, and hopefully, life goes on"
Jag vågar inte svara på grund av rädsla att visa min kriminalitetiska bakgrund ;)
Kan man skriva så? :q
Nej Brimba, det kan man inte. :e
Däremot går det bra att skriva "min kriminella bakgrund". :e
Japp Kim, men jag tänkte skruva till det lite, men men... då blev det ju inte något riktigt ord :( Synd för mig. :(
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
Om Napster stängs ner var det ja ;)
Hmm.. Visst kommer det säkert en uppföljare, men då har skivbranchen tagit tillbaka lite mer av det som Napster stulit från dem och kriget kommer med största sannolikhet att trappas upp ytterligare.
<moralkaka>
Sen vill jag inte att vi informerar om hur man enklast kommer åt olaglig musik på Internet här utan håller oss så lagliga vi kan ;)
Den som ännu inte vet hur man går tillväga får skaffa sig den kunskapen på annat håll anser jag!
</moralkaka>
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>BIRE THE HEMSIDA!</A>
[Redigerat av Bire den 18 jul 2000]
Det finns ju redan uppföljare som är bättre och som stödjer alla slags filer... (Nämner det inte vid namn :))
------------------
Det prasslas i säven
www.webeye.nu
*kastar tillbaka kakan på Birp* ;)
Det är inte ju inte frågan om olagliga filer nu. Vi snackar Napster - inte olagliga MP3-filer. :)
Tack för kakan Kim ;)
Det var bara en rent informell moralkaka som jag slängde ut för att visa vad som gäller, fast det vet ju ni gamla Wfrävar redan ;)
Jag vill bara att våra nya medlemmar ska få veta vad som gäller innan nått går överstyr..
Min förhoppning är att jag & Brimba inte ska behöva lägga oss i alltför mycket här ;)
Det är en mycket hårfin skillnad om man ska snacka om Napster men INTE om olagliga MP3 i samma mening och det är jag fullt införstådd med :e
<-- ;)
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>BIRE THE HEMSIDA!</A>
[Redigerat av Bire den 18 jul 2000]
Wfrävar
bör det inte vara wFrävar :q
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba