Bb242569Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg
celia skrev:
+1
Annars går det utmärkt att använda funktionen "Skicka epost till..."
Trevlig resa Lasp! :birp
Det går i detta fall (beroende på att vissa , bl a Lasp och celia har lagt in det). I rutan som kommer när ni klickar på mitt användarnamn går det inte ty jag la inte in det. Det står ju dock:
Notera: genom att använda detta formulär kommer din e-postadress att bli synlig för den användare som du skickar e-post till.
Så är ju trådskaparen bortrest ett tag fr o m i morgon. Inte stor ide att diskutera eventuella kommunikationssätt mer här nu.
Trevlig resa i alla fall! :birp
GGunnarDMedlem sedan juni 20014 290 inlägg
b242569 skrev:
Notera: genom att använda detta formulär kommer din e-postadress att bli synlig för den användare som du skickar e-post till.
Åhh, vilken världsnyhet, att ingen har kommit på och påpekat detta tidigare, detta måste vara världshistoriens bäst bevarade hemlighet och DU har kommit på den! Fantastiskt!
Btw: går det inte att skicka mail till ditt konto b242569@bredband.net ?
Men men, önskar Lasp en trevlig resa och hoppas du förgyller våran vardag men lite inlägg om resan!
Bb242569Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg I mitt fall:
The following message to <b242569@bredband.net> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 550-'RCPT TO:<b242569@bredband.net> User unknown'
Nej bredband.net? Tolkade det som att du menade webforum.nu. Där har jag inte denna e-postadress.
GGunnarDMedlem sedan juni 20014 290 inlägg
b242569 skrev:
I mitt fall:
Nej bredband.net? Tolkade det som att du menade webforum.nu. Där har jag inte denna e-postadress.
Intresseklubben antecknar!
Och Ja, jag menade bredband.net
celiaMedlem sedan dec. 20012 532 inlägg
b242569 skrev:
Det går i detta fall (beroende på att vissa , bl a Lasp och celia har lagt in det).
Det var ju precis det du frågade efter!? Eller vill du inte att Lasp ska se din mailadress?
Jag tror det blir svårt för Lasp att skicka mail till dig, utan att känna till din adress.
Jag är nyfiken av mig, så skicka gärna till stefan@crswebb.se (nej jag är inte rädd, jag har ett bra spamfilter)
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inlägg
b242569 skrev:
I mitt fall:
Jonas, om du är så där paranoid så kommer ingen känna till din e-postadress och då slipper du ju mail helt och hållet!
Du är ju fan dum på riktigt...
Att folk orkar svara på det du skriver... grattis.... Ingen fjäder i hatten, direkt...
Bb242569Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg Jag får då många mail på de e-postadresser jag har. Nästan för många var det ett tag och vissa var (och fortfarande är) riktiga spam. Det är alltid upp till var och en att bestämma om man vill lämna ut e-postadress. Nu har dessutom trådskaparen rest och har många andra att skicka e-post till.
Nej, jag heter inte Jonas. Det var ett namn som ovanstående bara gissade på (ifall andra undrar).
Bb242569Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg Att jag orkar svara på vad andra skriver. Det borde jag kanske inte göra. Trodde att tråden skulle vara nere tills trådskaparen kom tillbaka x(
LLoLoMedlem sedan feb. 20072 750 inlägg
Lasp skrev:
Vi är båda välfriserade och nu har vi äntligen fått våra Tågluffarbiljetter. Resan startar på tisdag den 7 sept mot helt okända mål. Vi reser ner mot forna Jugoslavien kanske ett dopp i medelhavet så en del i "östländer". Annorlunda städer och spontana stopp är devisen. Det måste finnas mycket utanför huvudstäder att kolla in på.
Vi har inte skapat en blogg utan tänker oss att sända mail till intreserade.
Några från wF har vi redan, andra som är nyfikna på denn 22 dagars trip kan lämna epostadress direkt till mig ;-)
Så skall vi försöka förmedla hur ett par runt de sjuttio ser på Europa från rälsen. :birp
Det skall bli en upplevelse att ta färjan över till Helsingör (ingår i biljetten) på tisdag morgon. Så får vi se var vi hamnar. Vad skulle du vilja besöka?
Så roligt, hoppas ni får det kul! :D
https://www.youtube.com/watch?v=maR5JEDBltc&fmt=18