Hej
Håller på att bli tokig här hemma, kom utan någon som helst anledning att tänka på någon film igår som jag såg för några år sedan. Problemet är bara att jag kommer inte ihåg vad den handlar om, vilka skådespelare som var med, eller om den ens var bra utan får bara upp några sekundersklipp i skallen från början av filmen
Vad jag tror mig minnas..
* Handlar om en kille i tonåren som jag tror är mobbad för nått, vet inte om det bara är allmänt men kan ha varit för att han målade eller skrev dikter..
* I början av filmen så är dom på skolan och ska hem med skolbussen, det är vinter... tror någon tar hans väska och slänger ut den på isen som han då går efter och rasar igenom. Eller om det är någon annans väska som slängs ut och han går och hämtar den?
Känns nästan lönlöst att ens skriva detta då jag inte har någon information att komma med alls.. Men men hoppas på det bästa.
haha som här då.
Vet inte hur jag ska gå vidare heller då det jag igenteligen är helt säker på är att det är en kille i tonåren, med en väska, det är vinter och en gul skolbuss och sen åker någon genom isen.
Tror det är den fantastiska filmen Jumper du är ute efter. ;)
Anakin Skywalker (dock inte samma skådis just här när han är yngre) går genom isen när han ska ut och plocka upp en grej en mobbare kastat ut där, sen teleporterar han in i ett bibliotek.
Anakin Skywalker går genom isen när han ska ut och plocka upp en grej en mobbare kastat ut där, sen teleporterar han in i ett bibliotek.
Anakin Skywalker (dock inte samma skådis just här när han är yngre) går genom isen när han ska ut och plocka upp en grej en mobbare kastat ut där, sen teleporterar han in i ett bibliotek.