..och skorna luktar gott idag? ;)
Inte så farligt längre, Idag luktar det mer kemikalier än något annat...
23 svar · 1 069 visningar · startad av Esen · sida 2 av 2
Polisen ringer inatt klockan 02:42 på min mobil, Dom frågar ifall jag äger en bil med regnummer 123 ABC och det e min bil, Dom säger att dom fått in ett samtal från en person som säger att det smyger omkring en man ute på parkeringen, Dom åker ditt och upptäcker att min bil e olåst varpå dom tar reda på mitt mobilnummer och ringer. Jag går ut och möter polisen och tar en titt i bilen om något e b
Läs frågan i sin helhet →..och skorna luktar gott idag? ;)
Inte så farligt längre, Idag luktar det mer kemikalier än något annat...
Rubrik stavfelet får mig att fundera på varför man ej kan redigera en rubrik åtminstone 15 minuter efter att det satts?
Bara för att jag är så jävla snäll (och för att jag störde mig på rubriken) så har jag fixat den. Varsågoda! ;)
Bara för att jag är så jävla snäll (och för att jag störde mig på rubriken) så har jag fixat den. Varsågoda! ;)
Tackar...
Rubrik stavfelet får mig att fundera på varför man ej kan redigera en rubrik åtminstone 15 minuter efter att det satts?
Hur menar du, Det går att ända en rubrik när som helst (klicka på redigera och sen Till avancerad), eller menar du att jag skulle ändrat min rubrik innan 15 min?
Vill även be om ursäkt att jag gjorde en dålig rubrik från första början :)