webForumDet fria alternativet

Grupp intervju och hitta i Stockholm.

Jobb & karriär

22 svar · 1 517 visningar · startad av Akerlundh · sida 2 av 2

Frågan, av Akerlundh

Hejsan. Det är så här att jag ska på en grupp intervju hos Tre i Stockholm. Är det någon här som har erfarenhet utav gruppintervjuer eller kanske till och med Tre´s gruppintervjuer? Dom sa att det skulle ta runt tre timmar, så då undrar jag. Vad gör man. Jag förstår att dom frågar lite om varför just jag ska få jobbet och vad som gör mig till en bra säljare osv. Men vad mer som sagt det tar ju tr

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 2004374 inlägg

Nej Gröna linjen är inte stängd - det är den blå som är stängd en bit

Enklast är att gå över/under till T-Centralen och åka gröna linjen till Thorilds plan (tågen går var 3/4:e minut och det tar 9 minuter) och sedan gå därifrån. Det borde klara det utan allt för mycket stress

Skulle planet vara sent och du vill vara i tid så blir det billigast att ta taxi (kända bolag som Taxi Stockholm, Taxikurir, Taxi 020 etc) till Alvik och gröna linjen därifrån till Thorilds plan

Samma väg tillbaka
Alt om du vill promenera lite är att åka gröna linjen till Alvik och gå till Flygplatsen, ca 3 km. Du slipper på det sättet åka in till stan igen.

Allmän info
Flygbussen från Bromma stannar inte vid St Eriksplan längre utan kör direkt till Cityterminalen.

Medlem sedan maj 20031 682 inlägg

Okej. Då är nog allt solklart nu då ! Flygbuss -- > Tunnelbana --> Gå --> Framme :) Och på tillbaks vägen tvärt om :)

Medlem sedan aug. 20011 346 inlägg

Skulle du av någon anledning välja att inte ta flygbussen kan du
Ta buss 110 från Bromma flygplats mot Alvik. (avgår utanför ankomsthallen till höger)
Den går från Bromma flygplats 08:37.
Du är framme vid Alvik 08:53.
Ta tunnelbanans gröna linje 19 från Alvik mot Hagsätra.
Den går från Alvik 08:57.
Du är framme vid Thorildsplan 08:59.
Restid 2 minuter.

Trevlig resa!

edit, flygbussen och sl-bussen är inte samma sak, men det kanske du visste?

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)