Jag har inte fått något pm från dig, annars hade jag svarat. :)
verkar inte så i alla fall.
22 svar · 1 070 visningar · startad av mathias_b
Jag har inte fått något pm från dig, annars hade jag svarat. :)
Jag svarar alltid på PM. Men jag får sällan några. :r
jag försöker låta bli så ofta jag kan, så länge det inte handlar om autografförfrågningar, kärleksförklaringar och annat självkänslestärkande. :birp
detsamma gäller fönsterkuvert och annat irl-relaterat trams
(ja jag är medveten om att detta inte är cafeet)
Jag svarar också alltid!
Är det denna tråden du inte tycker du får tillräckligt bra svar på?
http://www.webforum.nu/showthread.php?t=172207
Jag svarar på PM så länge det inte rör någon fråga som diskuteras i ett forum. Vill man har svar på sin fråga kan man hålla sig till tråden och inte skicka PM till allt och allt. Har förövrigt svarat i tråden oskars länkade.
Jag svarar på PM om man inte råkar finnas med på min /ignore-lista. Vet inte om meddelanden når ända fram då, det kanske de gör?
Varför skulle vi inte svara på PM?
Har du nått i stil med Nigeriabrev eller enlarge your ...
Så blir det kanske inte svar
Varför inte ta upp saken direkt då?
mathias_b skrev:
Det finns 16 048 registrerade medlemmar på webForum. Vad tror du oddsen är för att ingen av dem skulle svara på privata meddelanden?
mathias_b skrev:
Skyldig, men har inte fått PM från mathias_b
Som relativ nykomling har jag har nu ändrat mina inställningar men eftersom verken "Visa popup-meddelande vid nytt privat meddelande" eller "Få e-post när du har nya privata meddelanden" är aktiva som default (för så är det väl?) så finns det rimligen risk att det är mer än jag som kan missat att de fått PM.
Brukar svara. ;)
Inte fått sen 2006 ;)
Jag svarar långt ifrån på alla jag får. PM som handlar om befintliga trådar besvarar jag mycket sällan eftersom det är ett forum och jag anser att det är klart bättre att posta sina frågor publikt så att andra kanske kan få hjälp av äldre trådar framöver.
Får jag påstötningar om att någon vill ha svar fortare i en tråd så ignorerar jag det enbart och låter även bli att svara i tråden det gäller. Kan någon inte vänta på svar någon dag eller några dagar så är det läge att ta kontakt med en konsult och betala för tjänsten.
Hur många har du skickat till då? Om du har skickat PM till någon som inte längre loggar in på wF. Då kan det vara så att den personen inte har kvar den mailadress som kontot är registrerat på varpå inget mail kommer till den personen om att det finns nytt privat meddelande.
Gå in på personens nick och titta när den senast var inloggad.
Vem har du skickat till ?
Jag svarar alltid på PM.
Följdfråga:
Brukar du svara i trådar du själv har skapat så att vi andra förstår vad du menar med din fråga? :e
Det kan vara svårt att upptäcka att man fått PM.
Jag får aldrig PM, men om jag fick det så skulle jag svara!
Jag svarar alltid! :D
Appropå PM, kan man inte få ha lite fler än 200 st sparade. Det är så jävla tjockt i mina mappar :)
Gein, jag är sugen på att skicka ett PM till dig så att din inkorg blir full! :birp
Såklart jag svara på PM.
Bättre att skriva direkt i tråden annars, är lättare och förhoppningsvis snabbare att få svar.