webForumDet fria alternativet

webForum's Spotifyplaylist?

Småprat

102 svar · 5 450 visningar · startad av Kriko · sida 2 av 6

Frågan, av Kriko

Tänkte såhär framåt aftonen att det kanske vore kul om de som har tillgång till Spotify på webForum (borde vara många vid det här laget =P) ville lägga till \en\ varsin låt i en gemensam playlist. Kanske favoritlåten just nu, eller kanske en som har väldigt stor betydelse för er i fråga. Jag började med att slänga in senaste varianten av Voyage Voyage som jag fastnat för. Den låten i alla dess

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan jan. 20027 905 inlägg

Lade in Mañana (is soon enough for me) med Jackie Davis för att den är så oerhört medryckande. Brukar köra den tidiga morgnar på jobbet. :)

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

Pretty Amazing Grace - Neil Diamond för den är sä j-vla bra helt enkelt! :e

Medlem sedan feb. 20032 532 inlägg

Intressant tråd. Dels så man får se o höra vad varje person gillar samt att man kan slänga igång ett sk. "blandband".

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

@nders skrev:

Mitt bidrag är Jimi Hendrix - All along the Watchtower. Fullständig njutning. :)

edit:Det var inte alls dåligt! :)

U2s live inspelning på Rattle and Hum skivan går inte av för hacker den heller, *lägger till*

Medlem sedan juli 20044 453 inlägg

Jag skulle gärna se en spellista till där folk fokuserar på att lägga till vars en låt av en artist de tycker är fantastiskt bra men inte tror att så många känner till. Jag vill upptäcka ny musik :)

Medlem sedan dec. 2006382 inlägg

legis skrev:

Jag skulle gärna se en spellista till där folk fokuserar på att lägga till vars en låt av en artist de tycker är fantastiskt bra men inte tror att så många känner till. Jag vill upptäcka ny musik :)

Då ska jag faktiskt ta och byta låt, men jag tror inte att så många gillar samma genre som jag, tyvärr. =/

Återkommer senare med vilken låt det blev.

Medlem sedan juli 20044 453 inlägg

Kriko skrev:

Då ska jag faktiskt ta och byta låt, men jag tror inte att så många gillar samma genre som jag, tyvärr. =/

Återkommer senare med vilken låt det blev.

Det jag menade var ytterligare en spellista. Denna blir finemang som det ser ut nu och jag har redan hittat ett par nya intressanta artister. En separat spellista full med nyheter vore däremot guld :)

Medlem sedan juni 20003 076 inlägg

@nders skrev:

Det var inte alls dåligt!

Dryden skrev:

Instämmer med snabeln om 911. Skön.

Weee, kul att ni gillar den! :)

Lyssna också gärna på "I never work on mondays", riktig radiodänga som körts en hel del på P3 och Bandit!
http://open.spotify.com/track/6bi39C3qpbYpbirr7eQ3OK

Medlem sedan dec. 2006382 inlägg

legis skrev:

Det jag menade var ytterligare en spellista. Denna blir finemang som det ser ut nu och jag har redan hittat ett par nya intressanta artister. En separat spellista full med nyheter vore däremot guld :)

Känns som om det kan bli lite rörigt. Men om vi säger såhär då... En "tycka-om-väldigt-mycket-låt" och en doldis var? =)

Ska väl bara för att för typ första gången här på wF visa min mer morbida sida och slänga in "DJ Dione - Fuck You Very Much".
Och ja, sådant spelas i min lägenhet till mina grannars förtret.

Ta bort om ni tycker den känns olämplig...

Medlem sedan juli 20033 147 inlägg

Tycker det saknas hiphop i listan, la till Gang Starr - Work.

HA, sicken lista det börjar bli! :birp

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

Har nu bidragit med Danzig - Mother. Kick ass!

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

doggelito skrev:

@nders skrev:

Det var inte alls dåligt!

Dryden skrev:

Instämmer med snabeln om 911. Skön.

Weee, kul att ni gillar den! :)

Lyssna också gärna på "I never work on mondays", riktig radiodänga som körts en hel del på P3 och Bandit!
http://open.spotify.com/track/6bi39C3qpbYpbirr7eQ3OK

Det råkar inte vara så att ni har spons av Element? ;)

Musiken låter skitbra enligt mig, lycka till i framtiden!

OveRRidE skrev:

Det råkar inte vara så att ni har spons av Element?

Jupp, syns rätt bra va på bilder å dyligt! :h

OveRRidE skrev:

Musiken låter skitbra enligt mig, lycka till i framtiden!

Många tack! :bire

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

doggelito skrev:

OveRRidE skrev:

Det råkar inte vara så att ni har spons av Element?

Jupp, syns rätt bra va på bilder å dyligt! :h

Hyfsat, men det är ju meningen också. ;)

Men så har jag ju ett extra öga till dem, då jag åker bräda själv och gillar märket. Det där trädet är lätt att känna igen.

Medlem sedan jan. 20023 327 inlägg

Story of My Life med Social Distortion.

Varför? Riktigt skönt låt helt enkelt :)

Medlem sedan apr. 2003112 inlägg

Epidemic med Blackfield. För att Steven Wilson är så jävla bra, både i Blackfield och Porcupine Tree.

Medlem sedan sep. 2002928 inlägg

Bidrog med Placebo - Where is my mind, kunde inte riktigt bestämma mig för om jag skulle lägga till orginalet med Pixies eller covern med Placebo. Fick bli den sistnämnda.

Hade man fått helt som man ville så hade det blivit Pixies Ft Placebo - Where is my mind ;)

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Tog mig friheten att lägga dit två låtar
Dels IV Oxygen från JM Jarre´s första platta Sedan en från Mästaren Kitaro. Njut säger Lasp

Medlem sedan jan. 20023 327 inlägg

Host... råkade i all hast lägga till ytterligare en låt i spellistan. Cliffs of Dover med Eric Johnson. Riktigt skönt gitarrspel :)

265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)