Kolla Panduro i Malmö efter plexi. LEDs, motstånd, transistorer och allt sånt krimskrams hittar du billigt på Electrokit på Ahlmansgatan 20A, mellan möllan och kuk-tornet. Alternativt på Elfa.
Kolla Panduro i Malmö efter plexi. LEDs, motstånd, transistorer och allt sånt krimskrams hittar du billigt på Electrokit på Ahlmansgatan 20A, mellan möllan och kuk-tornet. Alternativt på Elfa.
Sweet. Tack!
Ska kolla upp detta imorgon.
En annan filuring jag tänker på är att jag på något sätt vill kunna fästa papperna längst uppe på bordet. En list längst med överkanten som trycker ner mot glaset. Förslag på hur det skulle kunna lösas?
Hur menar du? :) Ska du ha papper som filter för att det inte ska lysa för starkt? Isåfall skulle jag köra på dimmat plexi istället.
Jo, dimmat plexiglas (vitt akrylglas) är själva plattan. Men som Esen säger så för att papprena ska ligga stilla så vill jag ha en lång list längst med överkanten för att spänna fast dem. Alltså något som trycker ner övre kanten av papperna.
Aha, jo nu är jag med. Tror de säljer såna lister på Panduro också, fråga annars de i personalen var man kan få tag i det, de är kunniga. Min andra gissning är att det kanske finns på Drewex, här i Malmö.
Aha, jo nu är jag med. Tror de säljer såna lister på Panduro också, fråga annars de i personalen var man kan få tag i det, de är kunniga. Min andra gissning är att det kanske finns på Drewex, här i Malmö.
Tack igen!
Klämma är ordet jag letat efter hela dagen.
596 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e