Jo, det är han verkligen! Jag diskuterade det med min fästmö igår, så vi är två som håller helt med dig.
... är inte han helt sjukt lik Gary Sinise?
11 svar · 1 470 visningar · startad av Gein
... är inte han helt sjukt lik Gary Sinise?
Jo, det är han verkligen! Jag diskuterade det med min fästmö igår, så vi är två som håller helt med dig.
Yupp det har vi sagt här hemma också :e
Bara att instämma eftersom jag råkade kolla. ;)
Jag studsade åxå till när jag såg trailern för några dagar sen. Trodde först att dom som gjort den hade skojsat till sig och faktiskt lagt in Sinise på riktigt i trailern...
Ska jag behöva googla fram en bild på Andreas? *suckar* :p
silfver skrev:
Ska jag behöva googla fram en bild på Andreas? *suckar* :p
Nej. Som forumledare är det ditt ansvar att följa Idol (och andra program) - så du kan göra vettiga inlägg i alla trådar. Trodde Patrik hade tagit upp det med dig. (n)
Min kommentar till min sambo idag var: "Det ser ut som Lieutanant Dan i Forest Gump!". Så ja, han är jäkligt lik Gary Sinise. :)
Sanning!
Nu har jag sett! Jag såg lite av Idol häromdagen och tänkte inte på det förrän jag såg tråden igen. Vilken bitter jävel han verkar vara. :l
@nders skrev:
Nej. Som forumledare är det ditt ansvar att följa Idol (och andra program) - så du kan göra vettiga inlägg i alla trådar. Trodde Patrik hade tagit upp det med dig. (n)
Trodde bara att han var tvungen att följa serien "Helgmålsbön". :P
Lite kuriosa är att denna man har haft ett förhållande med Hannah Graaf, vilket resulterat att det har ett gemensamt barn. :)