Det har kommit en liten teasertrailer på Terminator Salvation som jag tycker verkar mycket lovande! De har ju sagt att filmen ska vara mycket mörkare, och inte ha särskilt mycket med den sista filmen i trilogin att göra, vilket jag tycker är kanon för den sög ju faktiskt.
Jag tror att den här uppföljar-trilogin kan bli jäkligt fet och jag älskar Christian Bale som John Connor. Perfekt!
Förbannade mov-format. Jaja. Den verkar fet iaf, har sett något innan. Jag gillar att det verkar vara mer framtidskrig, ungefär som i början av ettan. Ascoolt ju! (y)
Här kan man kolla om man skyr Quicktime som pesten (förr HD måste man fortfarande dra ned Fucktime).
Filmen kan bli bra eller skitdålig, omöjlig att utläsa av en kort trailer, men eftersom jag är en sucker för postapokalyptiska filmer så hoppas jag att den blir utsökt.
Det är ett proprietärt format, som kräver en jobbig klient som det alltid är något problem med (antingen är den inte installerad på datorn eller så funkar den inte).
Jag är rätt säker på att jag skulle vara en grymt bra soldat i ett framtida postapokalyptiskt krig mot mördarrobotar. Kanske till och med bättre än John Connor. Han skulle kunna få vara min wing-man.
Det har kommit en liten teasertrailer på Terminator Salvation som jag tycker verkar mycket lovande! De har ju sagt att filmen ska vara mycket mörkare, och inte ha särskilt mycket med den sista filmen i trilogin att göra, vilket jag tycker är kanon för den sög ju faktiskt.
Jag tror att den här uppföljar-trilogin kan bli jäkligt fet och jag älskar Christian Bale som John Connor. Perfekt!
De ska bli riktigt kul, synd bara att det är så långt kvar innan den kommer. Överlag är det många filmer jag längtar efter att få stoppa i dvd spelare, och visa att se på bio.
Hulken
Terminator
Mumien
Ironman
Bond
Hellboy
Narnia
med mera, med mera