DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggHur går det? Även om jag själv inte skulle gjort så, så är det ju ett steg för att komma bort från den nuvarande missären och en spark i sitt eget arsle för att få tummen ur att hitta något annat.
Kan förövrigt meddela att jag förra året var med om en rekrytering som tog sin början när jag sökte jobbet i mitten av maj och avslutades i slutet av september. Det roliga var att de vid första kontakten (i början på juni) var otroligt angelägna om att få träffa mig redan inom två dagar. :OO
Ccarl_xMedlem sedan mars 20001 858 inlägg Hur har det gått, hittat nåt nytt?
VvalimanMedlem sedan apr. 20087 inlägg wow ditt jobb måste vart trist..
va jobbade du som?
..att säga upp sig måste vara de sista man tänker på när man inte bor ensam lulz.. ;o
+1 for ballz. ;)
DanneStMedlem sedan feb. 20041 311 inläggJag jobbar som projektledare, fast har i princip varit utan projekt sedan årsskiftet.
Som en bagare utan deg. Polis utan tjuvar. Ni fattar poängen.
Jag har ett par jobb på gång. Ett ser riktigt bra ut, ett annat där jag bara har varit på första intervjun.
DanneStMedlem sedan feb. 20041 311 inläggJamensedärja, då var det löst! (y) (y)
Jag har precis varit och skrivit anställningsavtal med ett stort och spännande IT-bolag som projektledare med start efter sommarn!
Ett jobb som jag vill ha och som jag tror på stenhårt! Helt otroligt så skönt det känns nu!! :D
JjmeMedlem sedan maj 20012 237 inlägg Kul att höra! Hoppas du trivs där sen. Glöm inte att skicka ett "tack för allt" -kort till din kommande ex-chef. §e
CatZMedlem sedan jan. 20022 440 inläggGrattis! I livet gäller det att våga! Jag har gjort som du gjorde ett antal gånger och aldrig varit arbetslös. Oftast har jag haft ett nytt jobb innan min uppsägningstid gått ut och fått böna om att få sluta tidigare.
Har de senaste åren endast tagit jobb som verkat utmanande utom några månader i höstas. Leda projekt är fantastiskt kul särskilt inom IT ;)
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggStort Grattis
Låt detta vara inspiration till alla som inte trivs eller får ut vad de förväntar sig av de timmar som kallas arbete.
Grattis till det nya jobbet.
VVimpMedlem sedan juli 20022 537 inlägg Grattis! Dags för en fin whisky kanske? ;)
DanneStMedlem sedan feb. 20041 311 inlägg
Vimp skrev:
Grattis! Dags för en fin whisky kanske? ;)
Både en och två whiskey är skålade, tro mig! :birp
JJerpaMedlem sedan feb. 20032 532 inlägg Grattis! Är alltid kul då man får ett jobb.
Själv sa jag upp mig i onsdags och 4 timmar senare fick jag ett nytt jobb.
Lasse HMedlem sedan aug. 20051 506 inläggBra jobbat!
Sade själv upp mig i ren ilska för några år sedan.
Fick snart jobb igen men det kändes inget vidare under den månad jag var arbetslös.
Sade upp mig därifrån också pga missnöje med arbetssituationen men den gången väntade jag tålmodigt tills jag fått annat jobb innan jag sade upp mig.
DanneStMedlem sedan feb. 20041 311 inlägg
Jerpa skrev:
Grattis! Är alltid kul då man får ett jobb.
Själv sa jag upp mig i onsdags och 4 timmar senare fick jag ett nytt jobb.
Jamen, grattis på dig med då! :e