Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Zaiman alternativt forumledare@webforum.nu.
Zaiman
Forumledare, webForum
7 svar · 604 visningar · startad av centret
Hej,
Jag har haft som hobby en längre tid att skapa sajter, inom både design och funktion. Jag har tills nu betraktat det som en hobby och utbildat mig inom ekonomi. Men känner att jag mycket hellre skulle vilja arbeta inom detta område. Därför funderar jag nu på att bli webbutvecklare.
Om arbetsmarknaden verkar alltför hopplös för webbutvecklare så är systemutvecklare inom .net ett alternativ.
Eftersom jag misstänker att många av er har detta som yrke så vänder jag mig nu till er för att fråga er om ni har någon utbildning att rekommendera?
mvh
Erik
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Zaiman alternativt forumledare@webforum.nu.
Zaiman
Forumledare, webForum
Zaiman
Forumledare, webForum
Zaiman
Forumledare, webForum
Zaiman
Forumledare, webForum
Det lustiga är att jag tog bort ett m när jag ändrade mitt inlägg :p
Vägde fram och tillbaka vad som var rätt ;)
Har du gått ut gymnasiet så kan du ju söka till en KY utbildning.
Sök på applikationsutvecklare på deras sida.
https://webb.ky.se/pub/UtbildningSok.aspx
ok, tack för länken!
Gymnasieexamen har jag, har även läst ett år till civ. ekonom.
Jag hade inte ens tänkt på att KY fanns, det är kanske där man bör leta?
Jag har hittills bara letat bland akademiska. De jag har sneglat mest på är informationsteknik och medieteknik, men det verkar inte vara helt vad jag söker.