webForumDet fria alternativet

Iron Maiden

Musik

10 svar · 878 visningar · startad av devotion

Medlem sedan jan. 20013 582 inlägg
Frågan#1

Biljetter bokade till Ullevi den 26/7 -08...

Men, vilka fler på Webforum ska se Iron Maiden på Ullevi eller Stockholm Stadion nästa sommar? :birp

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Min bror kampade utanför UNTs biljettkontor i natt, han köpte tydligen biljetter till både Stadion och Ullevi. :p

Hmm, det var ynkligt, bara två personer på hela webforum som ska se Maidens största nordiska turné någonsin... :q

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Jag skyller på att jag inte sett tråden förut.

Jag fick tag på biljetter till spelningen på Stadion. Det ska bli fantastiskt - jag har inte sett Maiden live förut.

mvh

Medlem sedan nov. 2003310 inlägg

Jag skyller på att frågan var om man ska se dem på stadion eller ullevi?
Själv så har jag biljetter till Trondheimsspelningen.

Det finns biljetter kvar spelningarna i Oslo och Trondheim bara så att ni vet.

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Jag missade biljettsläppet :(. Har sett Iron Maiden live tre gånger de senaste åren, senast på Ullevi 2005. Jag vägrar att betala 1000 spänn för en biljett av något svinigt biljettföretag, ska kolla av Blocket framöver, kanske sjunker priserna om biljettnasarna inte blir av med sina biljetter.

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

sgtpepper skrev:

Jag missade biljettsläppet :(. Har sett Iron Maiden live tre gånger de senaste åren, senast på Ullevi 2005. Jag vägrar att betala 1000 spänn för en biljett av något svinigt biljettföretag, ska kolla av Blocket framöver, kanske sjunker priserna om biljettnasarna inte blir av med sina biljetter.

Jag vet en som har biljetter till försäljning, om någon är intresserad. Priserna ska vara ganska hyfsade.

sgtpepper skrev:

Kan bara hålla med dig! Jag hatar de som gör ocker till en affärsidé. (n)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Åhh vad jag har längtat efter att avslöja varför inte jag har köpt nån Maidenbiljett i Sthlm eller GBG...

Tror jag följer med mina små vänner i Sabaton & ser Maiden på Wacken istället! §e

http://www.wacken.com/de/woa2008/main-news/news/ansicht/article/neue-band-bestaetigt-sabaton/

wacken.jpg
Medlem sedan feb. 20002 300 inlägg

Har ett par kompisar som brukar åka ner till Wacken och jag är rätt sugen på att hänga med i sommar. Frågan är om man vill lägga en semestervecka på wacken tillsammans med galna tyskar och sen en till för att nyktra till... :x

Medlem sedan juli 2002630 inlägg

Mmm, två sittplatsbiljetter till Maiden. Skönt att slippa stå och ha ont i benen hela kvällen.
Börjar jag bli gammal? Japp =)

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
131 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)