Jag missade biljettsläppet :(. Har sett Iron Maiden live tre gånger de senaste åren, senast på Ullevi 2005. Jag vägrar att betala 1000 spänn för en biljett av något svinigt biljettföretag, ska kolla av Blocket framöver, kanske sjunker priserna om biljettnasarna inte blir av med sina biljetter.
Jag missade biljettsläppet :(. Har sett Iron Maiden live tre gånger de senaste åren, senast på Ullevi 2005. Jag vägrar att betala 1000 spänn för en biljett av något svinigt biljettföretag, ska kolla av Blocket framöver, kanske sjunker priserna om biljettnasarna inte blir av med sina biljetter.
Jag vet en som har biljetter till försäljning, om någon är intresserad. Priserna ska vara ganska hyfsade.
Kan bara hålla med dig! Jag hatar de som gör ocker till en affärsidé. (n)
Har ett par kompisar som brukar åka ner till Wacken och jag är rätt sugen på att hänga med i sommar. Frågan är om man vill lägga en semestervecka på wacken tillsammans med galna tyskar och sen en till för att nyktra till... :x