webForumDet fria alternativet

vilket jävla helgerån.

Småprat

6 svar · 582 visningar · startad av obelix

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg
Frågan#1

Såg att "Stefan och Krister" har gjort sin version på Söderkåkar.

Det är ju ett övertramp utan dess like, det är som om Stockholmare skulle försöka sig på Albert och Herbert...

Det är Stockholmare som ska göra söderkåkar. x(

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Jag är inte speciellt överraskad.

Stefan och Krister är så grymt usla på allt, så jag vill klösa ur mig ögonen och bränna av kinapuffar i öronen så fort jag ser minsta glimt av de hemska människorna.

Så: titta inte på Stefan och Krister, eftersom de suger, suger, suger, suger.

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

@nders skrev:

Stefan och Krister är så grymt usla på allt, så jag vill klösa ur mig ögonen och bränna av kinapuffar i öronen så fort jag ser minsta glimt av de hemska människorna.

Så: titta inte på Stefan och Krister, eftersom de suger, suger, suger, suger.

Känns inte som att det finns så mycket att tillägga (y)

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Stefan och Krister är fantastiska! (y) Eller var iallafall, det har väl blivit lite slut på material de sista åren.

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Jag är principiellt emot dödsstraff, men jag gör ett undantag: all form av buskis måste bestraffas med döden.

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

OveRRidE skrev:

Stefan och Krister är fantastiska! (y) Eller var iallafall, det har väl blivit lite slut på material de sista åren.

Ja, de tappade lite när Krister klev av scen och bara ägnade sig åt manusförfattande.

Revyerna har blivit lite många, men deras visor är fanimej oslagbara, likaså deras monologer. Birger är kung! :e

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

OveRRidE skrev:

visst är de bra, jag gillar deras uppsättningar, men detta är ett helgerån, ett övertramp.

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)