Sitter och gör miniatyflaggor i photoshop just nu efter en lista med länder.. men jag har inte lyckats hitta någon konsekvent fakta om just Hur många olika länder det finns.. Jag har 192 i min lista, är det 192 eller 194?
Gjorde 95 flaggor igår... ganska tråkigt faktiskt :D
Balans, en avvägning mellan det möjliga och det naturliga!
80 20 regeln eller Pareto som den heter borde väl gälla även här.
Vad jag menar är, hur sannolikt är det att det kommer besökare från alla länder till en viss sajt?
Varför finns det inte förnuft.
När jag skall registrera mig trycker jag alltid T så är det bara några steg upp till Sweden.
Men visst borde jag kuna välja mellan de få som andra har valt och i nästa läge kunna komplettera om jag är först med ett land.
Jag hoppas att jag ställer till det lite för alla som har alla länder i valfrågan.
Jag kommer köra på dessa 192 länder jag har i min lista. Personligen ser jag hellre till att jag har en lista med så många länder som möjligt, istället för att addera dem i efterhand. Det jag jobbar på just nu handlar Väldigt mycket om just länder och geografisk placering... vore väl lite illa om jag fattades 1/3 av alla länder :)
jupp, har kollar på dem flaggorna. Tyvärr så är dem för små för mitt ändamål. Sen måste bilderna heta lite speciellt också.. så för min del så blir det bättre om jag gör allt för hand.