Jag märkte i helgen att ner-knappen på mobilen lagt av och jävlar vad handikappad man blir utan den! Idag lyckades jag iaf klura ut hur jag skickar sms utan att använda den (det är ett jävla knappande, men det går) men i längden funkar det ju inte...
Haken är att abonnemanget är bundet till oktober, jag har för all del börjat fundera på ny mobil, men detta blev ju lite plötsligt.
Jag skaffade mobilen i mars förra året, alltså är garantin slut. Men kan man hävda att en knapp inte ska ge upp så snart i alla fall - med framgång?
Eller ska man bita i det sura äpplet och skaffa en ny mobil genom att förlänga abonnemanget ännu mer redan nu?
Eller ska jag helt enkelt inse att jag inte ska ha nån modern lur och återgå till min kära gamla Nokia 3330 som ligger i en byrålåda? :e
Ingen försäkring?
Eller har du kollat upp vad det kostar att ev byta/laga/fixa?
Känns ju dumt att ta ett nytt abb bara för en sketen knapp.
Annars så får du använda din gamla nalle ELLER så har du den du har nu och enbart ringer. Bara att slå numret som på en gammal telefon med snurrplatta och tryck på ring.
Sorry stoffe, din länk blev blockad pga olämpligt innehåll. :moose
Jag tänker fan inte pröjsa för att få en knapp lagad, så enkelt är det. Jag har lagat en telefon en enda gång och det var min första mobil - knappast att man betalar en halv ny mobil för att vara av med den helt i några veckor medan de pillar på den... ;)