och de starka värktabletterna ni har inte hjälper, vad gör ni då?
Håller själv på att tappa förståndet med dels min vanliga ryggvärk, som är det som värker minst för en gångs skull.
Dels pga mina knän som känns som fotbollar plus att jag inte kan böja dom, eller gå ner på huk.
Jag har även en muskelbristning i ryggen, samt njurstenar som är på väg ut...
Det enda som funkar hyffsat är att jag försöker sova så mycket som möjligt.
Jag har inte ont. Skall jag vara ledsen för det?
Sömn är väl det bästa man kan finna på.
Bra kost rätt balans med vikt och motion, borde det inte hjälpa?
Jag har inte ont. Skall jag vara ledsen för det?
Sömn är väl det bästa man kan finna på.
Bra kost rätt balans med vikt och motion, borde det inte hjälpa?
När man har ont och läkemedel inte fungerar fullt tillfredställande, så brukar jag försöka tänka på andra saker.
Sitta och lyssna på lugnande musik (För min del Lars Winnerbäck). Se på någon rolig film så att man skrattar, och kanske för en stund kan glömma smärtan.
Hyr någon rolig film på nätet, och sätt dig ned i soffan och bara ligg och skratta åt filmen. De kanske gör att man kan glömma smärtan något :q
Men sådan smärta som du beskriver har jag aldrig haft.
Möjligtvis en gång, men då låg jag på kirurgen, och då gav de mig morfin och helt plötsligt så fanns de inte ett enda problem i denna värld. ;) (Jag låg och nynnade Carola för mig själv i sjukhusbädden :birp )
Jag kan känna med min övervikt när jag anstränger mig att de är påfrestande för rygg och knän, men de går över lyckligtvis tämligen omgående (fasar för att de blir värre när jag blir äldre, om jag inte lyckas tappa många av de kilon jag bär på)
249 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849