webForumDet fria alternativet

Många mord i helgen

Småprat

30 svar · 2 083 visningar · startad av Choronzon · sida 2 av 2

Frågan, av Choronzon

Inte det minsta lustigt, men vad har dom matat dom med egentligen? :q

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 20011 346 inlägg

Nu var det dags igen..

polisen.jpg
Medlem sedan mars 20001 858 inlägg

Choronzon skrev:

Nu var det dags igen..

Va?

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Kan inte Choronzon länka till artiklarna istället för att klistra in bilder? För guds skull.

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

OveRRidE skrev:

Kan inte Choronzon länka till artiklarna istället för att klistra in bilder? För guds skull.

håller med!

ska komma ihåg det nästa gång, även om själva poängen kanske försvinner när sajten uppdateras. cafeet vore bättre för det här

Choronzon skrev:

ska komma ihåg det nästa gång, även om själva poängen kanske försvinner när sajten uppdateras. cafeet vore bättre för det här

Hur försvinner poängen när sajten uppdateras? En länk till artikeln kan jag lova stannar även om sajten uppdateras. ;)

Medlem sedan jan. 20032 356 inlägg

magnusfeldth skrev:

smygbörjade lite idag genom att skälla ut en yngling som körde på tok för fort på en parkeringsplats i närheten av min snart treåriga systerson. fasen vad jag längtar efter att ha en åklagarbricka att flasha vid såna tillfällen.

magnusfeldth skrev:

De kriminella passar på nu, om en månad börjar jag som åklagare och då är sötebrödsdagarna slut.

CRIME DOESN'T PAY!

Bara du inte blir besviken den dagen du får din åklagarbricka, och upptäcker att det inte riktigt fungerar som i TV-deckarna. :) ;)

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

OveRRidE; Choronzon placerade denna tråden i caféet för att det var en lek med olika rubriker som oturligt nog placerats "ihop". Tittar du på de två huvudrubrikerna på Choronzons första inlägg så förstår du.
Nästa inlägg handlar om ett offer som slog ner sina angripare och efter ser man gorillor som blivit "nedslagna".
Sista inlägget förstod jag inte det roligaste alls i.

Därför hör denna tråd hemma i caféet och borde flyttas tillbaka dit, och det är därför Choronzon bifogar screenshots och inte länkar.

Okkido skrev:

OveRRidE; Choronzon placerade denna tråden i caféet för att det var en lek med olika rubriker som oturligt nog placerats "ihop". Tittar du på de två huvudrubrikerna på Choronzons första inlägg så förstår du.
Nästa inlägg handlar om ett offer som slog ner sina angripare och efter ser man gorillor som blivit "nedslagna".

Jaha, det var ju inte så tydligt tyvärr. Han verkar själv vara den enda, förutom du, som fattat själva meningen med tråden av senare diskussioner att döma. ;)

OveRRidE skrev:

Jaha, det var ju inte så tydligt tyvärr. Han verkar själv vara den enda, förutom du, som fattat själva meningen med tråden av senare diskussioner att döma. ;)

Inte riktigt trots allt :h http://www.webforum.nu/showthread.php?p=1336995#post1336995

Okkido skrev:

Nej, jag vet, jag har konstig humor. Polisen sköt, och det ligger folk ner, som man skulle kunna misstaga för nedskjutna

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)