Var och såg den idag, GRYM!!!
Den är helt klart bättre än 4:an som var en riktig besvikelse tyvärr, visst har de gjort om en del saker om man jämför med boken men de hade ändå lyckats få med de väsentliga delarna och bokens anda, något de totalmisslyckades med i 4:an. Rekommenderas varmt!
Ursäkta mig här nu, men du kan ju vara shyst o skriva en skala mellan 0-100 för att ge sjuka personer som mig lite mer förståelse för vad du menar med rekommenderas varmt :e (skojar)
Ska se den själv nästa vecka hade jag tänkt mig. Skönt att höra att den verkar bra :)
Jag såg den också idag och tycker också att den var grymt bra. Nu börjar Harrys äventyr på riktigt! (y)
Jag sitter här hemma och "känner" med hur tungt HP:s liv har blivt :e.
...nu har jag sett den! Riktigt bra!! Lite mer vuxen precis som förra filmen. Riktigt spännande nu när det börjar dra ihop sig lite. Usch då, nu längtar man till nästa... och nästa...
var det bara jag som tycker att den inte håller ihop riktigt? Känns som de hade för lite tid för att få fram allt som behövs... Iof bra film, men den kunde gjorts mycket bättre... Hade högre förväntningar...
var det bara jag som tycker att den inte håller ihop riktigt? Känns som de hade för lite tid för att få fram allt som behövs... Iof bra film, men den kunde gjorts mycket bättre... Hade högre förväntningar...
Tyckte de hade fått ihop det hyffsat bra men jag hade inga höga förväntningar sen förra filmen som var en katastrof jämfört med 1:an, 2:an och 3:an
Var och såg den idag, GRYM!!!
Den är helt klart bättre än 4:an som var en riktig besvikelse tyvärr, visst har de gjort om en del saker om man jämför med boken men de hade ändå lyckats få med de väsentliga delarna och bokens anda, något de totalmisslyckades med i 4:an. Rekommenderas varmt!
Japp! Den var riktigt bra.. och nu har man fått höra att den 7:e boken blir den sista :(
Såg denna själv igår.
Jättebra film men det känns med som någon slags övergång. Känns inte riktigt som om den börjar, ännu mindre att den slutar. Hade hoppats på mer historia, inte bara inledning.
Otroligt snygg film på alla sätt och vis. Effekter, vinklar, hela kittet. Dock hade den gärna fått vara längre. :)
Gillade den också, men de hade strukit en hel del (kanske nödvändigt, med tanke på att den fortfarande inte var speciellt kort) vilket jag tror bidrar till det Josef skriver om. Själva storyn var väl i stort sett intakt men den kändes ganska kal och detaljfattig jämfört med boken.
252 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2