Har jobbat kväll hela veckan så jag har inte orkat gå ner på stan och fixa någonting. I morgon är allting stängt, även lördag. På söndag ska jag försöka ordna någonting (ja, jag vet, en dag efter men vi ska ses då).
Min mor fyller enligt uppgift 42 år och har det mesta. Vad ska jag köpa?
I studentpresent fick jag en väldigt bra grej; en hemmagjort "presentkort" på två stycken canvas(heter det så?) dvs. foton upptryckta på tygduk. Låt henne gå igenom ditt enorma fotoarkiv(eller om hon fotar själv) och välja bilder hon gillar, sedan får hon dom upptrykta! :e Jag själv blev hur glad som helst för det!
Min mor är en upptagen kvinna. Hon skulle aldrig hinna läsa den. Men tack för tipset.
Ode skrev:
I studentpresent fick jag en väldigt bra grej; en hemmagjort "presentkort" på två stycken canvas(heter det så?) dvs. foton upptryckta på tygduk. Låt henne gå igenom ditt enorma fotoarkiv(eller om hon fotar själv) och välja bilder hon gillar, sedan får hon dom upptrykta! :e Jag själv blev hur glad som helst för det!
Hm, mjo. Jag tänkte på bilder tidigare, men jag hinner inte ge henne något. Har ju i och för sig två tomma ramar ståendes... men de är så dyra. :e
priset är parvis, så det blir i alla fall två koppar. för pengarna som är över till max kan du köpa nåt bra kaffe, och så serverar du det till henne :)
Tack det samma. :) Kopparna är en jävligt bra grej. Men hon har en hel del koppar... men ifall jag säger att det är Filippa K blir hon säkert upphetsad. ;)
Nicrosoft skrev:
Halsband, örhänge, bjud henne på middag, presenkort på städning av huset...
Är man 42 år så bryr man sig inte så mycket om fysiska presenter, det viktigaste är att det finns en tanke och hjärta bakom.
Nä, jag vet... Men man vill ändå ge henne något för att visa att man bryr sig. Får fundera lite till...
Det blev en kompromiss. :) Vi köpte Fillipa K-muggar och Liftarens Guide Till Galaxen på pocket. Hon blev jätteglad. Hoppas bara hon läser boken på 20000 sidor. :e
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25