Lämna gärna fler ledtrådar.
Ett tips ..
man kan skriva i sökrod och det listas en massa filmer. kanske nåt verkar bekant om du kollar igenom.
2 svar · 475 visningar · startad av Paprika
Jag söker en shaolin/kung fu-film som jag såg någon gång för ett antal år sedan. Minns att den börjar med att man får se när en ung shaolin-munk slår händerna blodiga mot ett par pappersbitar han hängt upp mot ett träd. Rätt som det är faller en fågelunge ner från trädet som han springer och visar sin mästare. ( :stud )
Sedan är det ju givetvis en massa fighter. En till sak jag minns dock är att killen i fråga har något slags halsband (eller fotband kanske passar bättre) runt foten, liksom tjejen i filmen. De är menade att gifta sig med varandra eller något åt det hållet.
Någon som vet vilken film det rör sig om, eller bör jag lämna fler ledtrådar? :OO
Tjo och hopp.
Lämna gärna fler ledtrådar.
Ett tips ..
man kan skriva i sökrod och det listas en massa filmer. kanske nåt verkar bekant om du kollar igenom.
Kollade lite på Lovefilm.se men fann den inte, dock gav det mig idén att browsa igenom filmer på Imdb.com, och gissa vad, jag fann den! :bire
Tack för hjälpen i alla fall, och för tipset om sidan! :)